Tjena. Det är såhär att jag är nybörjare på html och vi fick en uppgift att göra en egen hemsida. Jag slängde ihop något små-lamt i sista minuten och det funkade fint. Sen la jag upp den på en webhost och då gick allt åt skogen. Bland annat slutade nästan alla bilder att fungera etc. Har fixat till det mesta men det finns fortfarande ett par fel som jag skulle uppskatta om ni kunde hitta och hjälpa mig med :)
På första sidan ska det starta ett ljud automatiskt, i FF ser jag en liten meny men kan inte starta ljudet, i IE ser jag inte menyn heller utan bara en ruta. Min polare ser däremot bara menyn i IE. I FF ser man heller inte bakgrundsbilden som jag har lagt in på den övre och vänstra framen.
Om ni hittar mer som verkar konstigt kan ni ju säga till.
Hjälp uppskattas.
http://dezen.net84.net/index.htm
Mitt nya projekt börjar närma sig sitt slut men jag har lyckats få lite problem även här. Eftersom jag måste vara klar tills onsdag blir jag väldans glad för snabb hjälp :P
De två nedersta länkarna i menyn vill inte fungera trots att jag har rätt url. Om ni ser något fel där kan ni ju hojta till. När man har tryckt in på topp 5, dör menyn helt, någon som kan komma på varför? Andra förslag och kommentarer uppskattas såklart även på denna sida.
SIDAN: Ynkels video!
Creds till Arako som gjorde logotypen uppe till höger.