Ska fixa radion idag, Så blir det väl en liten provtid idag kl 7 eller imorgon på kvällen.
Wasd Radio
:wub: Member :wub: så jävla kung va han! typ 0:50 dyker han upp.
Jag kan öppna den i winamp, men inte spela den.
WASD: Sög jag på några ställen? :o Trodde bara det va på ett :(
Super slow download speed ;>
Men man behöver inte ladda ner den. Klicka bara på play när du kommer in på sidan så är allt där :_
Imba det semsta gruppforum..?
Imba e ju best :(
Riktiga member at 51:00? :o
*host* sry, fiskben i halsen.
↗ till inläggetSvaret på den frågan var fel... Alla vet redan att KG är ett av de sämre ställena här på fuska.se B)Imba det semsta gruppforum..?
Vad heter member på fuska atm? o;
↗ till inläggetDu e bara avundsjuk för att du inte får joina KG.↗ till inläggetSvaret på den frågan var fel... Alla vet redan att KG är ett av de sämre ställena här på fuska.se B)Imba det semsta gruppforum..?
↗ till inläggetRiktiga member at 51:00? :o
Ja, jag sa till honom att gå in och lyssna.
↗ till inläggetVad konstigt i så fall att du har gnällt det senaste halvåret på att få gå med om du tycker det suger så hårt.Svaret på den frågan var fel... Alla vet redan att KG är ett av de sämre ställena här på fuska.se B)
↗ till inläggetHemligt, vi vill ju inte att han ska bli bannad igen, även om jag tycker det är rätt uppenbart.Vad heter member på fuska atm? o;
Haha, kay.
Fan att jag missade detta ;<
↗ till inläggetDu kan ju lyssna på det igen.Haha, kay.
Fan att jag missade detta ;<
Att jag har gnällt över det är bara för jag har haft trist.. .______.
↗ till inläggetHemligt Member fan kanske?↗ till inläggetHemligt, vi vill ju inte att han ska bli bannad igen, även om jag tycker det är rätt uppenbart.Vad heter member på fuska atm? o;
Iallafall, Mörkt Ljus, Mer än så får ni inte veta.
↗ till inläggetJa, då var det ju jävligt svårt att lista ut vem.... Inte.Hemligt Member fan kanske?
Iallafall, Mörkt Ljus, Mer än så får ni inte veta.
↗ till inläggetAtt jag har gnällt över det är bara för jag har haft trist.. .______.
Och du gnäller inte längre, amirite?
↗ till inläggetJa för de som tycker att du är en idiot som suger är ju en verkligen en extrem minoritet.Edit: Anonym och anonym. Man kan väl ganska enkelt begränsa antalet troliga personer avsevärt.
Ok, personerna kan begränsas till tre och utifrån det kan man enkelt se det.
"Vem har mest profilvisningar på fuska?"
ajabaja, kunde ni inte den?