💬
Logga in
Fuska.se

Fåt Kompisar

17 svar · startad

fick ni kompisar snabbt när ni börja i era skolor ibland 3-4 dagar är jag lite mobbad sen får jag hela klassen som kompisar

Nivå 0 · Nykomling

... jag börja i en ny klass i höstas så då höll man sig till sina klasskompisar första dan sen så va typ alla kompisar med alla...

Nivå 0 · Nykomling

Fick snabbt en kompis i lekis. Han slutade så jag var ämsam i börjar av ettan. Men fick snabbt en ny. Men han flytta då fick jag en ny. Snart ska vi med separeras. Men vi är fortfarande Bästisar

Nivå 0 · Nykomling

jag har bytt till 7 olika skolor på 8 år och dem ggr har jag fått kompisar mycket snabbt :D

Nivå 0 · Nykomling

Jag började där alla andra började som gick på mitt dAGIS..JAG KÄNNDE DEM REDAN.

17 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag blir kompis med folk ganska snabbt..Men ibland är dom ju dumma i huvudet :angry:

Nivå 0 · Nykomling

Får kompisar på typ 2 sek...ja har jätte lätt för o få polare!

jag fick kompisar när jag började skolan i åk 1,och nu går jag i åk7 och dem är mina vänner änn!!http://www.computerpannen.com/cwm/cwm/cwm/circle.gifhttp://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/3dlil/lurk.gif

Nivå 0 · Nykomling

jag har bytt till 7 olika skolor på 8 år och dem ggr har jag fått kompisar mycket snabbt :D

Va, varför har du bytt så mycket?
18 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag har aldrig bytt skola

Nivå 0 · Nykomling

Inte jag heller

Nivå 0 · Nykomling

Har du gått på en skola som heter Nivrena skolan?
Nivå 0 · Nykomling
(Schassen @ 18/04-2004 11:51:26)

nej tyvär har bara gått i skolor som ligger i stockholm och Jönköping :D

Kanji-thoridas: Jag har bytt så många skolor för att jag bla. blivit mobbad, slagen och retad. Och så har jag flyttat 5 ggr oxå :D

29 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag får skitsnabbt kompisar ... man säger bara hej då svarar de ska vi spela fotboll eller nåt ..

Nivå 0 · Nykomling

jag brukar få kompisar snabbt.

Nivå 0 · Nykomling
(89chrnil @ 18/04-2004 12:09:13)
(Schassen @ 18/04-2004 11:51:26)

nej tyvär har bara gått i skolor som ligger i stockholm och Jönköping :D

Kanji-thoridas: Jag har bytt så många skolor för att jag bla. blivit mobbad, slagen och retad. Och så har jag flyttat 5 ggr oxå :D

J*klar.... Aldrig hänt mig.. Jo en gång, då jag blev retad av två av mina bästa vänner, sjukt, va? :blink:
30 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

Fick min bästa kompis redan på dagis men felet var att han var ett år äldre så vi gick aldrig i samma klass. Nu går han på högstadiet så jag ser han aldrig på koltid men på fritiden.

1 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag fick det dagen efter skolan började alltså efter uppropet

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in