↗ till inläggetja det var min storebror sm såg det alltså närvärks kortet var trasigt och glappade så det var det vi upptäckte :D↗ till inläggetVi har redan Löst Felet Såhär gjorde vi
Först så formaterade vi om den Förra datan som inte funkande och vi deletade allting på den datan. sen när det var klart och windows startat upp visade det sig att grafiken var hel kass såg ut som någon målat en as dåligt målning och det gick inte att ändra upplösning heller. så vad vi gjorde då var att byta data till en dell data som vi hade så jag kopplade ur allting och kopplade in dell datan istället och det fungerade galant sen visade det sig att internet inte funkade på dell datorn som vi kopplat in då så försökte min storebror med att göra en ny internet connection via kontrollpanelen och network connections och inget funkade där heller så då sa han att vi tar upp båda datorerna till köket så skruvar jag loss dom och tittar på nätvärks kortet för jag tror det är fel på det och själv klart så visade det sig vara det så då bytte han nätvärks kort han tog den gamla datans nätvärks kort och flyttade den till dell datan istället och dell datans nätvärks kort satte han i den kassa datorn som ej funkade och så fungerade allt tillslut :D :cool:
Det där var ... den längsta meningen jag någonsin sett...
Well well.. Bra att Du trodde att det var fel på nätverkskortet och att Du skruvade isär datorn.
Hur såg du att det var fel på nätverkskortet?
Nätverk, inte nätvärk...