Northwest Skrivet 18 December 2009 Rapport Skrivet 18 December 2009 var kan man köpa bränslet till en zippo tändare i GBG? hört att Teknikmagasinet och tobaks affärer säljer sådant. Citera
Gäst Noodles Skrivet 18 December 2009 Rapport Skrivet 18 December 2009 Ja, de flesta tobaks affärer säljer sånt. Citera
Lynott Skrivet 18 December 2009 Rapport Skrivet 18 December 2009 Q: var kan man köpa bränslet till en zippo tändare i GBG? A: hört att Teknikmagasinet och tobaks affärer säljer sådant. :rolleyes: Citera
Luxaxix Skrivet 18 December 2009 Rapport Skrivet 18 December 2009 Q: var kan man köpa bränslet till en zippo tändare i GBG? A: hört att Teknikmagasinet och tobaks affärer säljer sådant. :rolleyes: Hehe, pwnage ^^ Citera
Northwest Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Skrivet 19 December 2009 Q: var kan man köpa bränslet till en zippo tändare i GBG? A: hört att Teknikmagasinet och tobaks affärer säljer sådant. :rolleyes: jag skulle gärna vilja ha bekräftelse på frågan om Teknikmagasinet säljer pga att det är svin kallt ute och jag har tappat bort mitt busskort,så har ingen lust att åka dit bara för att höra att dom inte säljer. :o Citera
Luxaxix Skrivet 19 December 2009 Rapport Skrivet 19 December 2009 Q: var kan man köpa bränslet till en zippo tändare i GBG? A: hört att Teknikmagasinet och tobaks affärer säljer sådant. :rolleyes: jag skulle gärna vilja ha bekräftelse på frågan om Teknikmagasinet säljer pga att det är svin kallt ute och jag har tappat bort mitt busskort,så har ingen lust att åka dit bara för att höra att dom inte säljer. :o Internet FTW! teknimagasinet.se Citera
Lynott Skrivet 19 December 2009 Rapport Skrivet 19 December 2009 Q: var kan man köpa bränslet till en zippo tändare i GBG? A: hört att Teknikmagasinet och tobaks affärer säljer sådant. :rolleyes: jag skulle gärna vilja ha bekräftelse på frågan om Teknikmagasinet säljer pga att det är svin kallt ute och jag har tappat bort mitt busskort,så har ingen lust att åka dit bara för att höra att dom inte säljer. :o Ja dem säljer i vanliga fall. När du liks är på stan så kan du väl göra ett besök på en tobaksbutik i värsta fall. Citera
Torcida Skrivet 22 December 2009 Rapport Skrivet 22 December 2009 Jag är 100% säker på att Teknikmagasinet säljer zippo bränsle. Har en zippo själv och jag brukar köpa där. Citera
Northwest Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Skrivet 22 December 2009 ja det gör dom på hemsidan,hoppas att den butiken som är närmast har bara. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.