Hoppa till innehåll

Min Nya Flickvän Tycker Jag Bestämmer Mycket Över Henne :(


Gäst Eminem4Life
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Eminem4Life

Hej Min nya flickvän tycker jag bestämmer mycket i hennes liv. Alltså att hon inte får göra som hon vill och ha ett eget liv. Och det stämmer. Börjar fundera på om ja ska aceptera saker som hon gör i sitt liv och låta henne ha ett eget liv utan att ens pojkvän bestämmer. Hon berätta detta för mig i telefon idag. Och nu så sa hon på smset att hon skulle skita i sin kompisar och sluta på en grej som hon gör på fritiden. För hon vill att jag ska må bra. Så hur ska man tackla detta. Vill ju inte att hon gör slut? mvh Eminem4Life :unsure: :cry: :( Jag vill inte att hon ska känna att jag bestämmer över henne. Och bara göra slut med mig för att hon känner att jag bestämmer över henne :(

Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

ändra och lägg in litte punkt,komma tecken och sånt så blir det mer läsbart

så har ändrat hoppas ni kan läsa och svara på min fråga

 

Det räcker med topicnamnet för att förstå vad han vill ha hjälp med.

 

Prata med henne och fråga vad hon tycker du bestämmer för mycket om och kom fram till en gemensam lösning.

vi kom fram till en lösning om att båda skulle få bestämma alltså att jag skulle få bestämma över Henne och hon över mig det bestämde vi och hennes farsas kompis tycker att jagbestämmer över henne han berätta detta förra helgen för henne vilket då blev skälet till att hon sa så till mig idag :( Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...