D48 Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Jo jag har windows 7 och under installationen så tog jag svenska och sen när jag startade datorn så hämtade jag hem svenska till windows men endå så står det på engelska fast det står SV nere i hörnet. Vet någon hur man fixar detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Ja, jag har windows 7 fast den var engelsk och jag har svenska nu. Kommer inte riktigt ihåg men du ska in i kontrollpanelen och byta display språk då kommer det att vara på svenska. Om du inte hittar det i kontrollpanelen testa att söka i hjälp och support. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Om du har Windows 7 ultimate så kan du ladda ner språkpaket genom Windows Update.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Om du har Windows 7 ultimate så kan du ladda ner språkpaket genom Windows Update..Gjorde det men det fungerade inte. Testade att ta hem det igen och nu fungerar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Om du har Windows 7 ultimate så kan du ladda ner språkpaket genom Windows Update..Gjorde det men det fungerade inte. Testade att ta hem det igen och nu fungerar det. Du glömde helt enkelt ta svenska vid starten. Hade samma problem och fick omformatera hela datorn för att problemet skulle lösas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.