💬
Logga in
Fuska.se

Paladin Rotation

26 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jo tjena.

Skulle behöva en ny paladin rotation (retri) för att min har börjat bli dålig eller vad man nu ska säga :P

så om ni vet någon så posta gärna :)

Crusader Strike > Judgement of Mana -> Divine Storm -> Consecration -> Exorcism -> Holy Wrath

Använd hammer of wrath och dina andra CD's när du anser att det behövs.

Exorcism så tidigt som möjligt så man kan använda den igen så tidigt som möjligt. Den är instant och skadar mycket.

vad snackar du om att den är instant för?? art of war är inte på hela tiden så då har den casttime, men ja jag håller med om att den skadar mycket

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jo tjena.

Skulle behöva en ny paladin rotation (retri) för att min har börjat bli dålig eller vad man nu ska säga :P

Crusader Strike > Judgement of Mana -> Divine Storm -> Consecration -> Exorcism -> Holy Wrath

Exorcism så tidigt som möjligt så man kan använda den igen så tidigt som möjligt. Den är instant och skadar mycket.

vad snackar du om att den är instant för?? art of war är inte på hela tiden så då har den casttime, men ja jag håller med om att den skadar mycket

Han menar nog att inte vänta med Exorcism när art of war proccar utan att köra den dirr så du kan utnyttja nästa art of war asap.
Nivå 11 · Veteranfuskare

Laddade upp ett videoklipp där jag använder rotationen jag nämnde...

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jo tjena.

Art of War är uppe den större delen av tiden. -_-
26 Dec 2009
Nivå 4 · Lärling

Art of war proccas nästan alltid då du får den av CS och JoL, därför är exorcism nästan 99% av alla fall Instant.

Om den inte är instant så repeterar man tills man fått AoW och kör exorcism.

HoW när target nästan dör.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Art of war proccas nästan alltid då du får den av CS och JoL, därför är exorcism nästan 99% av alla fall Instant.

ja, jag reagerade bara på att han sa att den var instant.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ja, jag reagerade bara på att han sa att den var instant.

Den är instant, men inte alltid.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in