Danne007 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Hur Ändrar Man Till Höst Vinter Eller Vår Eller Sommar??? ;) ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Born_In_Sin Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 det går inte!!! du kan bara gör så det börjar att regna och att solen kan komma fram!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 japp, och dag-natt och natt-dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Det Står På Ett Fusk Att Man Ska Göra Till Vinter Och Höst Och Lite Till. http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=2146 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Det fusket är inte till Oot, jag tror att det typ är till Majornas Mask eller nåt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 okej jag har också funderat över det där fusket :huh: men nu vet jag. jag fattade nästan att det inte var till oot utan till mm eller något sådant :P men i alla fall. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 hehe, om man försöker gå den vägen den beskriver så märker man att det inte finns med på kartan i Oot ;) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 mm. jag började fundera vart de menade liksom :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 jaa.. Jag trodde det först var Oot, så börja jag undra vilket vatten dom mena vid första templet, för där finns det ju inget :P jag har sett en kompis spela ett annat zelda med nåt piratskepp, så då kom jag på det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Det borde vara till Oracle of Seasons. Eftersom Majoras Mask är bara i 3 dar Jo OOS är det. Där finns Malon och Talon med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 okey.. Hur många Zelda spel finns det till Nintendo 64 igentligen? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
green_yoshi Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 jag tror tre <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg