Hoppa till innehåll

Ska Fuska.se's Forumpris Startas Om?


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Att säga att resultatet blir orättvis för att folk inte orkar rösta är ju som att säga att resultatet på den första omröstningen blir orättvist för att folk inte orkar rösta där. Orkar man inte bör inte ens röst räknas.

 

Du säger att det finns de som inte kommer att hitta tillbaks till omröstningen eller som inte vet om att en ny omröstning är på gång. Men samtidigt är det troligt att fler som inte hade kunnat rösta i den förra omröstningen (p.g.a. av att ha upptäckt omröstningen för sent) nu kommer att rösta.

Sen så hann (t.ex. jag) inte se "Nomineringstråden"; om man då hade haft en ny omröstning hade fler (t.ex. jag) kunnat nominera nya personer.

 

Jag håller med om att det helt enkelt skulle bli tröttsamt att starta om det, och det kanske är bäst att skita i det och se hur det blir ändå. Detta säger jag p.g.a. den enkla anledningen att det inte är en särskillt viktig titel, inte för att jag anser att argumenten för att inte starta om omröstningen väger tyngre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att säga att resultatet blir orättvis för att folk inte orkar rösta är ju som att säga att resultatet på den första omröstningen blir orättvist för att folk inte orkar rösta där.

Nej, du tänker på de som inte skulle "orkat" rösta oavsett när omröstningen är, jag tänker på dessa som resonerar lite mer så här:

Jag håller med om att det helt enkelt skulle bli tröttsamt att starta om det, och det kanske är bäst att skita i det och se hur det blir ändå.
Det kommer ge ett skevt och orättvist resultat.

 

Om du ändrar din röst från JA till NEJ i denna frågan bör du säga det så vi inte får ett ickerepresentativt resultat här.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, du tänker på de som inte skulle "orkat" rösta oavsett när omröstningen är, jag tänker på dessa som resonerar lite mer så här:

Jo, jag resonerar så. Men jag skulle ändå rösta om det startas om.

 

Som sagt tycker jag att det är onödigt att bry sig om ett forumpris. Så jag tror mitt slutgiltiga svar (även om jag som påpekades inte tycker att det hade skadat) blir: NEJ

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NEJ, då det inte finns bevis för att fusk har förekommit.

Vill bara påpeka att det är ungefär som att säga att man inte får starta rättegång innan man har skaffat bevis.

 

Notera att jag fortfarande inte vill göra om det. Vill bara säga att argumentet inte är giltigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...