💬
Logga in
Fuska.se

[mw2] Vilken Rank Är Du Just Nu?

546 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Prestige 3, lvl 23

Lvl 115

4 Mar 2010
Nivå 0 · Nykomling

4/46

Nivå 0 · Nykomling

1 prestige lvl 22... levlar inte så snabbt som vissa andra o_O

Nivå 0 · Nykomling

Lv. 265

Nivå 0 · Nykomling

51, inte prestigeat.

Varför prestigear man egentligen, mer än symboler och andra märken?

Man förlorar ju sina vapen.

Nivå 0 · Nykomling

Svårt att förklara.

Jag prestigade 6 gånger på MW1 före jag fixade MW2.

Nu på lvl 61 efter 1 prestige.

Sitta på samma lvl och farma känns meningslöst.

Nivå 0 · Nykomling

KalphiteQ- Jag spelar ett spel för att ha kul, och mitt mål med spelet är att klara ut det helt.

I MW2 har jag klarat ut det helt i Lv. 70 10 prestige, alla vapenchallenges gjorda alla titlar upplåsta.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

KalphiteQ- Jag spelar ett spel för att ha kul, och mitt mål med spelet är att klara ut det helt.

I MW2 har jag klarat ut det helt i Lv. 70 10 prestige, alla vapenchallenges gjorda alla titlar upplåsta.

Kul med hackad lobby?

Lvl 118 eller 119, kommer inte ihåg.

Nivå 0 · Nykomling

DeathMetal - Va? Jag har aldrig varit i en hackad lobby. :S

Eller, visst. När jag var prem i LE2 var jag i en private x2 riot boosting match. Men det räknas inte. =)

Nivå 0 · Nykomling

Har varit i en Hackad lobby där man sprang från ena sidan AFGHAN till andra sidan på 4 sekunder o_O

5 Mar 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Eller, visst. När jag var prem i LE2 var jag i en private x2 riot boosting match. Men det räknas inte. =)

Det är helt omöjligt att du har 1000 headshots och 2500 kills med alla vapen och har låst upp alla titles/emblems och är 10nde prestige rank 70 när spelet har varit ute i 3 månader.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är helt omöjligt att du har 1000 headshots och 2500 kills med alla vapen och har låst upp alla titles/emblems och är 10nde prestige rank 70 när spelet har varit ute i 3 månader.

Om inte man är extremt nolife. Att vara i 10e Prestige lvl 70 kan man va, men då ska man ha spelat över 20 dagar...

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag kanske formulerade mig lite konstigt, det jag menade var att det är så jag har klarat ut spelet till 100%, inte att jag har det nu.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

prestigade precis

1-5

7 Mar 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag kanske formulerade mig lite konstigt, det jag menade var att det är så jag har klarat ut spelet till 100%, inte att jag har det nu.

That makes no sense :S
Nivå 0 · Nykomling

Det gör det inte, nej. :o

Nivå 0 · Nykomling

..

Får väl förklara det här riktigt bra då:

FÖR ATT KLARA UT SPELET TILL 100% ska man ha:

ALla capenchallenges gjorda

Alla titlar upplåsta

Alla emblems upplåsta

Alla prestigechallenges gjorda

10 prestige lv. 70