Hoppa till innehåll

I Behov Av Webbhotell Med Domännamn - Gratis?


Gäst Diskmedel
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst nomercy421

Oliver?. "Killingspree"?

Asså sluta käfta. jag är inte 10. jag är 13 och ett halft.

 

eyy föresten Diskmedel? tack för koden :)

Redigerat av nomercy421
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 110
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Diskmedel

Bineros startpaket kostar 825,00 kr/år + startavgift 125,00 kr och 100 kr för domänen.

 

I vanliga fall, ja. Men med koden ligger priset på 0 kr.

 

Skriver ditt namn och svar efter istället för att citera.

 

Diskmedel: Jo självklart har du rätt i din sak, gratisalternativ är alltid sämre en något man betalar för (oftast).

Men just nu har jag inga pengar över till extra saker, sommarjobbar och pengarna går till moppe etc, skulle inte skada om du har en extra kod över till mig då.

 

Satsar och fixar spelservers för spelet "Counter-Strike 1.6" och andra spel i framtiden, men just nu så har vi fått igång det mesta förutom hemsida.

 

Men skulle vara gulligt om man kunde få en kod, det skulle värma!

Klart du kan få det. :) Skickar som vanligt via PM.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill gärna ha en kod, jag håller på med en Michael Jackson fan sida och har kodningen klar men inget webbhotell, eller jo freewebs men skulle väldigt gärna vilja ha ett ''riktigt'' webbhotell.

 

Väldigt tacksam om du skulle ge mig en. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Diskmedel

Jag vill gärna ha en kod, jag håller på med en Michael Jackson fan sida och har kodningen klar men inget webbhotell, eller jo freewebs men skulle väldigt gärna vilja ha ett ''riktigt'' webbhotell.

 

Väldigt tacksam om du skulle ge mig en. :)

Men du har själv kodat den, och designat den själv? Jag menar, du använder inget template eller så?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oliver?. "Killingspree"?

Asså sluta käfta. jag är inte 10. jag är 13 och ett halft.

 

eyy föresten Diskmedel? tack för koden :)

Nej det är du inte, När jag gick i 5:an(2008-2009) gick du i 4:an, det betyder att du ska börja i 6:an eller hur? Gör matten, du kan fan inte vara 13 ½ år gammal när jag är 1 år äldre än dig.

 

Soz för oft

 

EDIT: Kanske man ska tipsa admin om en person som har falska uppgifter

Redigerat av Killingspree
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

ÄR ny här på forumet och såg direkt denna tråd... Jag skulle vara jätte tacksam om jag kunde få en kod, håller nämligen på med en hemsida till en plantskola och skulle verkligen vara glad om jag slapp betala domän och webbhotell det 1 första året...

 

MVH// Vertetix

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Diskmedel

Hej!

ÄR ny här på forumet och såg direkt denna tråd... Jag skulle vara jätte tacksam om jag kunde få en kod, håller nämligen på med en hemsida till en plantskola och skulle verkligen vara glad om jag slapp betala domän och webbhotell det 1 första året...

 

MVH// Vertetix

Okej, och du registrerar dig här för att få en kod? Då ska du få en! :) Kommer i PM, som för alla andra.

 

Förövrigt så säger jag nu det att.. Högen med koder börjar försvinna snabbare och snabbare nu. Hittills har i princip alla som har frågat efter en kod fått en, men nu kommer jag tyvärr behöva bli lite hårdare på det. En rätt tydlig motivering kommer krävas, gärna med ett exempel på sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nomercy421

tror du att du har en extra till mig?. Skulle tacksamt ta imot. Skulle behöva till min kompis också. så vi lägger ihop dom. Med 4 sub-domäner. Asså om du har nån?? :wub:

Redigerat av nomercy421
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...