Kan Corrupt dragon longsword gå sönder? Eftersom det är rostat, eller?
Corrupt Dragon Longsword.
Japp, det är tidsbegränsat. Efter 30 min går det sönder.
Det är inte 30min :S Dessutom går den inte sönder om man inte strider med någon när man har på sig den.
Vänta om man har på sig den går den inte sönder och stride samtidigt? är förvirrad.
↗ till inläggetVänta om man har på sig den går den inte sönder och stride samtidigt? är förvirrad.
Om du bara har den i handed händer ingenting. Om du strider med den blir den svagare och svagare och till slut försvinner den.
Aha, såg en rs video en kille pwnade alla med den.
Jag förstår inte varför du vill ha en Corrupt dragonlongsword när det finns DragonLongsword som inte går sönder? :S Dessutom kostar Corrupt mer?
Om det är för att du inte klarar Lost City questen kan du gärna fråga mig hur man gör den :P
↗ till inläggetskulle rekomendera dig att bli member, då kan du få den för runt 100k och den går inte sönder.Aha, såg en rs video en kille pwnade alla med den.
den som är f2p heter corrupted. den som bara heter dragon longsword är members och går aldrig sönder
han är f2p tror jag
↗ till inlägget↗ till inläggetskulle rekomendera dig att bli member, då kan du få den för runt 100k och den går inte sönder.Aha, såg en rs video en kille pwnade alla med den.
den som är f2p heter corrupted. den som bara heter dragon longsword är members och går aldrig sönder
Det var det jag sade för ca. 3 minuter sen -.-
EDIT: När jag ser noga är det bara 13 sekunder :o
Har för mig att det är en halvtimmes combat jo.
Okej, jag kommer bli p2p snart. Men man måste ju vara level 60 atk och för att kunna ha dragon platelegs o.sv ska man va 60 i def.
Nejnej och åter nej!
Corrupt dragon longsword, dem börjar degrada DIREKT när du håller i den.
Min kompis köpte ett CDL för ca. 2 timmar sen.. han har inte stridigt med den och den har inte alls degrerat. (Säger detta till Raptomex).
↗ till inläggetRunescape wiki, om Corrupt weps:Crumbles to dust after 30 minutes of wieldingMin kompis köpte ett CDL för ca. 2 timmar sen.. han har inte stridigt med den och den har inte alls degrerat. (Säger detta till Raptomex).
Så kanske det var, aja.