💬
Logga in
Fuska.se

15 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
Trådstartare #1

Nu börjar jag bli riktigt iriterade på de som säger att andra skriver massa onödiga saker i avatar tävlingar....

Exempel:

*en avatar*

Svar: s*tan vad snygg!

Svar tillbax: thx!

.....

Det där är bara spam.. Kan alla som skriver så sluta med det?

Men man ger ju en beröm för sin bild... Ja jag håller med att det är spam men ändå!

Nivå 5 · Fuskare

Det räknas som spam = spam är inte tillåtet i förra servern så blev många trådar låsta p.g.a av det.

18 Apr 2004
Nivå 6 · Fuskare

Men man ger ju en beröm för sin bild... Ja jag håller med att det är spam men ändå!

A, man ska ju få berömma...Men man kanske ska Pm, typ "Sjysst bild"

Och sen Pm:ar den som har gjort avataren, och säger "Thx" då skulle det inte bli något spam i trådarna med avatartävlingar

Trådstartare #5

Mmm.. ta allt det på pm istället..

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja, det vore bra! Man skall inte heller fråga vem som leder tävlingen, det är också spam.

Nivå 5 · Fuskare

Man skulle möjligen kunna fråga vem som leder i samma inlägg som man postar en avatar i.

Trådstartare #8

De e klart... Man vill ju veta vem som leder :P

(Kanji-Thoridahs @ 18/04-2004 09:52:12)

A, man ska ju få berömma...Men man kanske ska Pm, typ "Sjysst bild"

Och sen Pm:ar den som har gjort avataren, och säger "Thx" då skulle det inte bli något spam i trådarna med avatartävlingar

det skulle va bra!http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/alien/laugh.gif
Nivå 6 · Fuskare

Japp, det skulle vara bra

19 Apr 2004
Nivå 5 · Fuskare

en ide som jag kom på är att man skriver vilka som leder i det FÖRSTA inlägget man gör!

Där skriver man tydligt så att alla ser KOLLA HÄR VILKA SOM LEDER!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag håller med dig att "thx" är spam men att säga "sk*tcool" tycker inte jag är spam!

Nivå 3 · Lärling

men istället för att skriva thx kan man ju skriva tacksåmycket eller som orson sa!

Nivå 6 · Fuskare

ja man kan skriva i första inlägget asså den som håller tävligens inlägg ska uppdatera vem som leder hela tiden... hemtat lite från Manga Master

Nivå 6 · Fuskare

Jepp, men det kan jag störa mig på ibland...För att då måste man kolla på 1:a sidan hela tiden

20 Apr 2004
Nivå 5 · Fuskare

Jepp, men det kan jag störa mig på ibland...För att då måste man kolla på 1:a sidan hela tiden

Det tar 1 min (om inte mindre!)

lätt som en plät kolla på första inlägget där ser ni vem som leder och så.

Den som gjort tråden kan ju alltid uppdatera (edita) första inlägget så att man ser vem som leder.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in