Nu borde ni komma åt verktyg för ip-koll och redigering av medlemmars signaturer/avatars och sånt igen. Det försvann ju i somras om jag inte minns fel vid en update.
Åtgärdat Med Rättigheterna
Det verkar som det fungerar nu ja. Vi har även rättigheter att ändra i gruppforumen (Verkar iallafall kunna radera inlägg och sådant), försvann inte våra rättigheter till det innan?
Jo de försvann troligen i somras. Litar dock på att ni inte missbrukar era modkrafter i gruppforumen ;)
Nya regler med:
Vi kan ge medlemmarna en dag på sig att byta avatarer så de hinner läsa tråden innan vi börjar ge tillsägelser och ändra osv. Eller?
Vet inte om det har något med denna uppdateringen att göra, men min presentation blir helt lustig när jag uppdaterar den. Kan inte ha någon BB-CODE, allt blir till html.
Självklart ska det bli HTML kod, men det ska ju inte se ut som html kod när man ändrar sin presentation.
↗ till inläggetVar det inte du som själv stängde av våra powers i gfen?Jo de försvann troligen i somras. Litar dock på att ni inte missbrukar era modkrafter i gruppforumen ;)
Nya regler med:
Nope de försvann automatiskt, det är även därför de försvann i något nytt forum för några månader sen där ni skulle haft modpower.
Börja tillämpa de nya reglerna från kl 14.00 idag då har det gått över 24 timmar.
Okej, då vet jag. :)