Hoppa till innehåll

Favorit Vapen


 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 147
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

M16, Famas, Model1887 Akimbo, är alla noobvapen. Alla är overpowered. Men inte när jag använder dem, jag måste spreya tre burst med båda M16 och Famas, och Model Akimbo måste jag skjuta tre skott... -.-

 

Måste säga att mitt favoritvapen just nu är Tar21. Antingen med FMJ elr Silencer, jävla beast.

Secondary blir nog USP-pistolen eller M014 shotgun.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

M16, Famas, Model1887 Akimbo, är alla noobvapen. Alla är overpowered. Men inte när jag använder dem, jag måste spreya tre burst med båda M16 och Famas, och Model Akimbo måste jag skjuta tre skott... -.-

 

Måste säga att mitt favoritvapen just nu är Tar21. Antingen med FMJ elr Silencer, jävla beast.

Secondary blir nog USP-pistolen eller M014 shotgun.

eller hur

andra kan skjuta 3 skot med en pistol men jag måste spraya ett halvt, ibland ett helt magg för att dom ska dö <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

M16, Famas, Model1887 Akimbo, är alla noobvapen. Alla är overpowered. Men inte när jag använder dem, jag måste spreya tre burst med båda M16 och Famas, och Model Akimbo måste jag skjuta tre skott... -.-

 

Måste säga att mitt favoritvapen just nu är Tar21. Antingen med FMJ elr Silencer, jävla beast.

Secondary blir nog USP-pistolen eller M014 shotgun.

 

Vapnet jag fått mest kills med. Mastery har jag också. RDS/Holographic eller iron?

 

 

 

 

nu kör jag mest med acr, javelin och semtex

(jag gör inte javelin glitchen om ni tror det... hatar folk som använder den -.-')

På 360 tog dem bort det i första patchen. Då jublade många.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

M16, Famas, Model1887 Akimbo, är alla noobvapen. Alla är overpowered. Men inte när jag använder dem, jag måste spreya tre burst med båda M16 och Famas, och Model Akimbo måste jag skjuta tre skott... -.-

 

Måste säga att mitt favoritvapen just nu är Tar21. Antingen med FMJ elr Silencer, jävla beast.

Secondary blir nog USP-pistolen eller M014 shotgun.

Vapnet jag fått mest kills med. Mastery har jag också. RDS/Holographic eller iron?

 

 

Iron sights är tillräckligt bra. RDS är riktigt jävla kass egentligen, det var en "pain in the ass" att få holographic (som jag aldrig använder).

 

Justja, mitt andra favoritvapen är nog nu AT4, med Danger Close. Har fått en triple rätt över banan Quarry med den :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...