Hoppa till innehåll

En Ny Pure, Eller Fortsätta På Gammla ?


Zhug

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ifall jag nu skulle göra en obby mauler hade de ju blivit lite fail med 21 attack >.>

Varför? Det är väl bara att levla på eller är det något jag har missat i RuneScape?

En obby mauler använder bara 1 i atk, för det ända smo behövs för att använda obby maul är 60(tror jag) str.

 

Okej, men fattar ändå inte varför han ska börja om. Det är ju bara bra att ha lite extra i något mer.

 

Nope, e du pure så vill du ha så låg cb som möjligt, och det kan du inte om du har 21 extra atk lvlar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ifall jag nu skulle göra en obby mauler hade de ju blivit lite fail med 21 attack >.>

Varför? Det är väl bara att levla på eller är det något jag har missat i RuneScape?

En obby mauler använder bara 1 i atk, för det ända smo behövs för att använda obby maul är 60(tror jag) str.

Okej, men fattar ändå inte varför han ska börja om. Det är ju bara bra att ha lite extra i något mer.

 

Nope, e du pure så vill du ha så låg cb som möjligt, och det kan du inte om du har 21 extra atk lvlar

 

Men varför vill man ha pure?

Är det för att lura folk, så det ser ut som att man inte är så bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ifall jag nu skulle göra en obby mauler hade de ju blivit lite fail med 21 attack >.>

Varför? Det är väl bara att levla på eller är det något jag har missat i RuneScape?

En obby mauler använder bara 1 i atk, för det ända smo behövs för att använda obby maul är 60(tror jag) str.

Okej, men fattar ändå inte varför han ska börja om. Det är ju bara bra att ha lite extra i något mer.

Nope, e du pure så vill du ha så låg cb som möjligt, och det kan du inte om du har 21 extra atk lvlar

 

Men varför vill man ha pure?

Är det för att lura folk, så det ser ut som att man inte är så bra?

 

Du är bättre på att pka då, och ej och med att du är i låg lvl, så kan itne så många döda dig

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I vilket fall, jag har gjort en ny gubbe, k1zmym4ul. Har 60 strenght just nu och drar 22 med pot ;)

Ifall någon int vet hur man ska få pengar så har jag nu gjort en guide slängde ihop ngt VÄLDIGT fort.

kanske gammalt men bra ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men varför vill man ha pure?

Är det för att lura folk, så det ser ut som att man inte är så bra?

Man kan bara slåss mot dem som är ungefär ens egen level. Är man stark vid låg combat så har man ett övertag över de andra i din lvl som kanske inte är lika starka.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men varför vill man ha pure?

Är det för att lura folk, så det ser ut som att man inte är så bra?

Man kan bara slåss mot dem som är ungefär ens egen level. Är man stark vid låg combat så har man ett övertag över de andra i din lvl som kanske inte är lika starka.

 

Okej, det viste jag inte.

Har inte PVP:at efter att de tog bort det från Wildy.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men då alla i de lägre lvlarna är pures så funkar inte det där tänkandet nu

Men det är därför man ser mer och mer extreme pures, som har väldigt höga stats. För att kunna ta andra pures. Man försöker göra bättre och bättre pures så "tänkandet" fungerar fortfarande och driver många. Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...