Hoppa till innehåll

Call Of Duty 7


Champagne
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Fan vad larviga ni är, den ena försöker vara mognare än den andra men i slutet så framstår ni som små barnrumpor. Och hur orkar ni ens bråka om en sån här skitsak?

 

Då kan vi ormformulera frågan så att folk inte blir snea, när kommer det elfte Call of Duty spelet? (Yes det blir det elfte om man räknar med alla CoD spel som kommit till alla olika olika format)

 

Call of Duty

Call of Duty: United Offensive

Call of Duty: Finest Hour

Call of Duty: Road to Victory

Call of Duty 2

Call of Duty 2: Big Red One

Call of Duty 3

Call of Duty 4: Modern Warfare

Call of Duty: World at War

Call of Duty: Modern Warfare 2

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehlen o sehlen

 

Haha ni är så roliga allihopa! :lol:

 

Jag har inte spelat Call of duty 6, Men tycker att den kommande spelet skulle få en rejäl grafikuppdatering som inte stör multiplayern på något sätt. Och att vapnen skulle vara mer unik. Men Akn som jag inte alls gillade i 4an skulle nog också bli mer maffig om den fick ett helt annan känsla som 4ans ak inte har. Vet inte om det har ändrats i 6an men vi får se när 7an kommer ut.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehlen o sehlen

 

Haha ni är så roliga allihopa! :lol:

 

Jag har inte spelat Call of duty 6, Men tycker att den kommande spelet skulle få en rejäl grafikuppdatering som inte stör multiplayern på något sätt. Och att vapnen skulle vara mer unik. Men Akn som jag inte alls gillade i 4an skulle nog också bli mer maffig om den fick ett helt annan känsla som 4ans ak inte har. Vet inte om det har ändrats i 6an men vi får se när 7an kommer ut.

Skulle inte det nyaste Call of Duty bli i Vietnam? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehlen o sehlen

 

Haha ni är så roliga allihopa! :lol:

 

Jag har inte spelat Call of duty 6, Men tycker att den kommande spelet skulle få en rejäl grafikuppdatering som inte stör multiplayern på något sätt. Och att vapnen skulle vara mer unik. Men Akn som jag inte alls gillade i 4an skulle nog också bli mer maffig om den fick ett helt annan känsla som 4ans ak inte har. Vet inte om det har ändrats i 6an men vi får se när 7an kommer ut.

Skulle inte det nyaste Call of Duty bli i Vietnam? :o

 

Tvivlar på det. Vietnamkriget var ju inget världskrig och det kommer ju heta "World at War 2"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså vafan... Här försöker man få fram ett jävla datum om när ett spel kommer ut...

Så kommer ni och börjar snacka om Grand theft auto... Asså wtf??

Har inte fått ett ända svar än och det första som kom var : "5an och 6an har ju inte ens kommit ut!"

Och om man sammanfattar allt så blir det som om det vore 100 pers som pratade i öronen på en så man blir nojig!

 

HÅLL ER ONTOPIC FÖR FASIKEN!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså vafan... Här försöker man få fram ett jävla datum om när ett spel kommer ut...

Så kommer ni och börjar snacka om Grand theft auto... Asså wtf??

Har inte fått ett ända svar än och det första som kom var : "5an och 6an har ju inte ens kommit ut!"

Och om man sammanfattar allt så blir det som om det vore 100 pers som pratade i öronen på en så man blir nojig!

 

HÅLL ER ONTOPIC FÖR FASIKEN!!!

Har det inte kommit ut någon information för dig så har det inte kommit ut för oss heller, förutsatt att du har kollat. Så det känns rätt onödigt att fråga oss. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså vafan... Här försöker man få fram ett jävla datum om när ett spel kommer ut...

Så kommer ni och börjar snacka om Grand theft auto... Asså wtf??

Har inte fått ett ända svar än och det första som kom var : "5an och 6an har ju inte ens kommit ut!"

Och om man sammanfattar allt så blir det som om det vore 100 pers som pratade i öronen på en så man blir nojig!

 

HÅLL ER ONTOPIC FÖR FASIKEN!!!

Har det inte kommit ut någon information för dig så har det inte kommit ut för oss heller, förutsatt att du har kollat. Så det känns rätt onödigt att fråga oss. :/

 

Det stog inte datum på nåt av dom jag kollade på... så jag undrade om ni hade nån nys av vilket "Datum" det kom...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...