Hoppa till innehåll

Gå Med I "vuxet Snack"


Fjeddo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Är det någon åldersgräns på gruppen?

Jag menar, ingen nytta för de yngre att joina då de antingen kommer skriva "jag har fått hår på min kuk (H) när får jag knulla?" eller inte skriva något alls och bara tar upp medlemsplats...

Jag släpper helt inte in någon under 14 år, vissa (t ex Quatix) får komma in på test i 1-2 veckor.

Men som du säger, om någon börjar ställa sånna frågar så blir de kickade.

 

Onödigt då du inte vet hur alla andra som är P12 är, sätt in oss på test då...

 

Så... vad för vuxet skulle du kunna bistå med i gruppen?

Tala om senaste fyllan?

Fråga om cannabis frågor?

Sex?

Körkort?

Tentor?

osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tvivlar på att du är fjorton. Skulle mer gissa på tio.

 

Sen så bryter du inte mot regler för att du skriver i tråden när du är under 15, däremot bryter du mot regler av andra anledningar (t.ex. dubbelpost och spam). Det är lite kul att du klagar på att du får tillsägelser när du inte har en koll alls på reglerna.

 

EDIT: Såg att hans inlägg togs bort och gjorde därför detta inlägg onödigt. För att inte väcka förvirring kan även detta inlägg tas bort.

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tvivlar på att du är fjorton. Skulle mer gissa på tio.

 

Sen så bryter du inte mot regler för att du skriver i tråden när du är under 15, däremot bryter du mot regler av andra anledningar (t.ex. dubbelpost och spam). Det är lite kul att du klagar på att du får tillsägelser när du inte har en koll alls på reglerna.

Jag? Jag har aldrig klagat på att jag får tillsägelser, jag har faktiskt aldrig fått en tillsägelse/varning vad jag kommer ihåg.

Och varför skulle man behöva vara 15 för att skriva i tråden?

 

Och när har jag postat dubbelinlägg? Jag vet att jag gjorde det i PmG's tråd, men det var bara för nya uppdateringar plus att jag ville att folk skulle se tråden.

 

Du får gärna också länka till något onödigt inlägg som jag har skrivit!

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag? Jag har aldrig klagat på att jag får tillsägelser, jag har faktiskt aldrig fått en tillsägelse/varning vad jag kommer ihåg.

Och varför skulle man behöva vara 15 för att skriva i tråden?

 

Och när har jag postat dubbelinlägg? Jag vet att jag gjorde det i PmG's tråd, men det var bara för nya uppdateringar plus att jag ville att folk skulle se tråden.

 

Du får gärna också länka till något onödigt inlägg som jag har skrivit!

Ta det lite lugnt, jag syftade inte på dig. Läs vad det står under EDIT. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag? Jag har aldrig klagat på att jag får tillsägelser, jag har faktiskt aldrig fått en tillsägelse/varning vad jag kommer ihåg.

Och varför skulle man behöva vara 15 för att skriva i tråden?

 

Och när har jag postat dubbelinlägg? Jag vet att jag gjorde det i PmG's tråd, men det var bara för nya uppdateringar plus att jag ville att folk skulle se tråden.

 

Du får gärna också länka till något onödigt inlägg som jag har skrivit!

Ta det lite lugnt, jag syftade inte på dig. Läs vad det står under EDIT. :)

 

Haha, jag failade lite där :).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...