💬
Logga in
Fuska.se

Söker Ett Online Spel

21 svar · startad

hej jag söker ett online spel som man kan välja ond eller god det ska ha kanska stor betytelse på vilgen sida man väljer man ska kunna köpa nånstans att bo som man kan möplera med läskiga och finna möbler så man kan få till ett mördar hus eller ett hjälte hus man ska kunna köpa oliga rustningar så man kan se ut som en rigtikt ond krigare eller en god hjälte det är dom ända kraven jag har

12 Jan 2010
Nivå 6 · Fuskare

Dubbel post

Nivå 6 · Fuskare

lolwut?

Förklara lite petre, ja försto inte =(

Nivå 6 · Fuskare

www.runescape.com

jag vet att det blev dubbälpost det var min muss som slog dubbält men jag vet inte hur jag ska ta bort en av dom

ok ett spel man kan välja man ska typ kunna köpa ett hus möblera det i läskigt eller finnt köpa rustningar som ser ondskefulla ut eller finna om inte det räcker så skicka medelande så förklarar jag där

13 Jan 2010
Nivå 4 · Lärling

Använd punkt,fattade ingenting :S.

Nivå 6 · Fuskare

Funniiii shit.

Runescape?

Dragonfable?

Runes of magic?

runes scape fattar jag ingenting av och dragon fable kåstar det rigitka pengar att köpa hus och runes of magic kan jag inte ladda ner vet inte varför

Nivå 10 · Veteranfuskare

Om du inte fattar runescape är det inte lönt att ge sig in på någonting mer anpassat efter din beskrivning, skulle jag tro

jag testate bara några sekunder gillade inte grafiken

Nivå 10 · Veteranfuskare

Bra att du gav ett av de bästa gratisspelen en chans, hrm

går det äns välja om man ska vara ond eller god på det

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nej, varför är det så viktigt?

Nivå 6 · Fuskare

Det finns inga Fable kopier som online spel om du tror det och med dina engelska skillz så kommer du ändå inte förstå något.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Här är en lista, testa själv.

http://www.free-mmos.com/modules.php?name=...wpage&pid=3

14 Jan 2010

vadå inte förstå något jag har redna ettan och har klarat ut den det är inte svårt att veta vad man ska göra där

18 Jan 2010
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

vadå inte förstå något jag har redna ettan och har klarat ut den det är inte svårt att veta vad man ska göra där

Erhm?
25 Jan 2010
Nivå 1 · Novis

Adventure Quest.

www.battleon.com

27 Jan 2010
Nivå 4 · Lärling

Är inte det ref länk...?

28 Jan 2010
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

hej jag söker ett online spel som man kan välja ond eller god det ska ha kanska stor betytelse på vilgen sida man väljer man ska kunna köpa nånstans att bo som man kan möplera med läskiga och finna möbler så man kan få till ett mördar hus eller ett hjälte hus man ska kunna köpa oliga rustningar så man kan se ut som en rigtikt ond krigare eller en god hjälte det är dom ända kraven jag har

Stava bättre! Fattar ingenting om vad du skriver! Detta kallas punkt: .

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in