Hoppa till innehåll

Jag Har Fått Nog!


Ibanez
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag har 2 väldigt nära vänner och en är jätte bra kompis och snäll men den andra killen är så dryg och tror att han är bättre än alla andra. Jag vet inte vad jag ska göra efter som vi 3 och några till brukar umgås på skolan, om jag säger att jag har fått nog av den killen som kommer det sluta med att jag inte har några kompisar.

 

Vad tycker ni jag ska göra? Jag blir så otroligt sur och iriterrad på honom och stör mig på honom väldigt lätt för han är så jobbig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag har 2 väldigt nära vänner och en är jätte bra kompis och snäll men den andra killen är så dryg och tror att han är bättre än alla andra. Jag vet inte vad jag ska göra efter som vi 3 och några till brukar umgås på skolan, om jag säger att jag har fått nog av den killen som kommer det sluta med att jag inte har några kompisar.

 

Vad tycker ni jag ska göra? Jag blir så otroligt sur och iriterrad på honom och stör mig på honom väldigt lätt för han är så jobbig.

Säg det till honom då och inte till oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag har 2 väldigt nära vänner och en är jätte bra kompis och snäll men den andra killen är så dryg och tror att han är bättre än alla andra. Jag vet inte vad jag ska göra efter som vi 3 och några till brukar umgås på skolan, om jag säger att jag har fått nog av den killen som kommer det sluta med att jag inte har några kompisar.

 

Vad tycker ni jag ska göra? Jag blir så otroligt sur och iriterrad på honom och stör mig på honom väldigt lätt för han är så jobbig.

Vad är det du vill att vi ska säga?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan även slå till han på käften. Det är bästa lösningen tro mej.

Nah jag vill inte starta något slagsmål.

 

Men jag vet ju inte vad jag ska göra? Jag är med någon jag vantrivs med men samtidigt med många andra som jag gillar att vara med, dom verkar ju inte ha något emot honom.

 

Men grejen är att om jag säger att han är jobbig och dryg så kommer det garanterat sluta med att jag inte har några kompisar. -.-''

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan även slå till han på käften. Det är bästa lösningen tro mej.

Nah jag vill inte starta något slagsmål.

 

Men jag vet ju inte vad jag ska göra? Jag är med någon jag vantrivs med men samtidigt med många andra som jag gillar att vara med, dom verkar ju inte ha något emot honom.

 

Men grejen är att om jag säger att han är jobbig och dryg så kommer det garanterat sluta med att jag inte har några kompisar. -.-''

 

Lol, welcome to real life.

Antingen säger du till honom att han är dryg eller så är du hans bitch - Så enkelt är det. Om du tror att du skulle förlora alla dina kompisar är det nog dig det är fel på - Varför skulle du annars bara ha kompisar för att du är kompis med den här killen? Är det något fel på dig som gör att ingen vill vara kompis med dig? Om inte ; Problem solved, säg till ungen att han är dryg - Eller kalla honom skånsk, det är typ ett finare ord för samma sak.

Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har en "kompis" som är lika dan. han tror att han är något men han är egentligen riktigt ful, klär sig som en lodis och sen retar han en av mina andra kompisar. Ingen av mina kompisar tål honom och det ända jag gör är att skrika på honom för att han är irriterande som in i helv*te och ändå följer han efter mig och tror att vi gillar honom :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...