Tonfisksallad Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Tjenare! Ni har förmodligen hört rykten om att man kan få gratis gamecards och cd-keys till WoW. Det är sant. Jag hittade en hemsida där man kan skaffa gratis cd-keys och gamecards. Här är länken: Gratis wow här! Lovar att det är inga virus eller scamers. Man behöver bara välja någonting du vill ha och sedan registrera dig. Du kan ändra det du vill ha. Sedan behöve du bara registrera dig på en valfri hemsida på en länk där det står "Offers" efter några timmar kommer de att skicka en bekräftelse till beepremium som säger att du registrerat dig och då kryssar de i att du är godkänd sedan behöver du bara skicka eller lägga ut "refferal links" till folk så de registrerar sig och de ska också registrera sig på en hemsida så får ni en "refferal" per person som registrerar sig på den valfria hemsidan. Alla saker tar olika många refferals. Det här är ganska enkelt. WoW gamecard är dyrt med CD-key, ca 500 kr så med detta system så sparar du mycket pengar. Hoppas att ni fattar, om inte så kan ni bara PMa mig. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 WoW gratis haha. Det kan du få i dina drömmar grabben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 det enda gratis wow man kan få är den där 10 dagars trialen. det här går jag inte på ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Bästa lösningen: Köp World Of Warcraft istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Det är inte gratis. De sidorna funkar så att du gör nån form av arbete, som du sedan belönas med genom ett gamecard. Precis som om man arbetar på McDonalds och sedan köper gamecard för pengarna man får, inte gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 LoL? Vadå arbete? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Du delar ut reklam just nu, ett slags arbete. Att du tar emot "offers" är också ett slags arbete. Flera sånna här sidor har "offers" som inte är gratis dessutom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Den där har en som jag använde :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Förstod inte riktigt vad du menar, betalade du får någon av dessa "offers"? Isåfall är det ju inte alls gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Nej, jag gjorde en offer som var gratis :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Förmodligen inte sant, om det är så lär det vara via någon ref-länk. låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg