ICU Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Jag undrar om jag kan spela Aion med mobilt bredband? hastigheten är 3.6 Mbit/s men det beror på vart man befinner sig. Jag gjorde bredbandstest och fick fram att jag skickar 0.32 Mbit/s och tar emot 2.25 Mbit/s. Jag vet det är inte snabbt men kommer jag kunna spela. Vi kommer få fiber snart så då vet jag men jag är otålig:P Spelet är ju MMORPG så det är typ samma krav som på wow fast lite högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 vet ej om det går med mobilt mon jag har 2mbit/s ock jag kan spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Jag undrar om jag kan spela Aion med mobilt bredband? hastigheten är 3.6 Mbit/s men det beror på vart man befinner sig. Jag gjorde bredbandstest och fick fram att jag skickar 0.32 Mbit/s och tar emot 2.25 Mbit/s. Jag vet det är inte snabbt men kommer jag kunna spela. Vi kommer få fiber snart så då vet jag men jag är otålig:P Spelet är ju MMORPG så det är typ samma krav som på wow fast lite högre. Vill du spela online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ICU Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 MMORPG=Massive Mutliplayer Online Role Playing Game(tror jag det betyder) Spelet kan endast spelas online (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 MMORPG=Massive Mutliplayer Online Role Playing Game(tror jag det betyder) Spelet kan endast spelas online (: Ja, det borde fungera. Men du kommer ha problem med ditt internet, det kommer lagga ganska mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ICU Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Men kommer det att gå att spela, inte så att bilden rör sig varannan sekund. Förstår ifall du inte vet men, men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Men kommer det att gå att spela, inte så att bilden rör sig varannan sekund. Förstår ifall du inte vet men, men. Vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ICU Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Gainward GTS 250 1024MB Klarar Crysis i högsta utan lagg och på OS XP(då man endast kan ha High i settings)och AAx4 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Det kommer fungera felfritt. Kör du på WoW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Din dator är inget fel på. Men du kommer antagligen ha ganska dålig ping. Frames per second har inget med hur snabbt internet du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ICU Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Okej, aja tack för hjälpen. Jag testar och ser hur det går (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Jag undrar om jag kan spela Aion med mobilt bredband? hastigheten är 3.6 Mbit/s men det beror på vart man befinner sig. Jag gjorde bredbandstest och fick fram att jag skickar 0.32 Mbit/s och tar emot 2.25 Mbit/s. Jag vet det är inte snabbt men kommer jag kunna spela. Vi kommer få fiber snart så då vet jag men jag är otålig:P Spelet är ju MMORPG så det är typ samma krav som på wow fast lite högre. Det är väl inte svårare n att du testar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.