MysticGohan Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 (redigerat) Köp Windows 7 ultimate så är jag ganska säker på att du kommer kunna ställa in svenska Förövrigt borde du skita i updates om det är en piratkopia, bara att vänta på att autopatcher ska släppas till Windows 7 Redigerat 16 Januari 2010 av Prototype Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 16 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Du kan bara köra 32 bitars Win 7.de är 32bitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 jag det funkade :D men jag har laddat ner windows 7 och det är engelsk version kan man ändra språk osv? sedan får man ju också iso filen men om man packar upp den så finns det en setup.exe fungerar det att installera den så? btw tack prototype :D skaffa ett som är svenskt bara? jo håller på att tanka en nu men tar skit lång tid har ca 400kbit/s + att filen är 4gb nästan okej jag undrar en sak vilken ska man välja mellan: http://img62.imageshack.us/img62/3423/installerawindows7.jpg eftersom att det är en pirat kopia ta det sista alternativet ;) sen så uppdaterar du och hämtar hem språk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Det lättaste är: Om man kan köra Vista på en dator, kan man köra W7. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 17 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 tänkte bara säga att det fungerar men inte med keyscrambler l0l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 §3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter där upphovsrättsskyddat material sprids eller finns tillgängligt. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg