Hoppa till innehåll

All Text Fet


WASD

Rekommendera inlägg

edit: fixat, läs längre ner.

 

http://upload.snelhest.org/images/100117namnlos.JPG

 

Igår kändes det som lite text blivit fet, men jag tänkte inte på det. Men idag när jag startade datorn så är all text fet >.< Datorn är lite mer än ett år gammal.

För min brorsa blev all text kursiv på hans nya windows 7 efter bara en vecka.

 

 

edit: lyckades lösa det med en systemåterställning, men det känns fortfarande som någon text är fet som inte ska vara det. Och min brorsa kan inte göra systemåterställning eftersom det hände för flera veckor sen för honom.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har väl säkert kommit åt någon helt jävla onödig skit jobbig tangent kombination som jag har gjort sååå många gånger (verkligen jättemånga gånger) som sätter på någon helt jävla onödig funktion som t.ex. för dig, gör all text fet, för mig har bland annat hela windows bytt alla färger mot det motsatta (negativ), gjort så att när man trycker t.ex. "5" så blev det konstigt nog "(" och liknande... lagom störande. blir sur av att tänka på sådant.

 

Här är en lösning på ditt problem, citerar: "Du får kopiera över fontsmappen till din installation, antagligen har ett par av dina Fonts blivit skadade."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...