WASD Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 (redigerat) edit: fixat, läs längre ner. http://upload.snelhest.org/images/100117namnlos.JPG Igår kändes det som lite text blivit fet, men jag tänkte inte på det. Men idag när jag startade datorn så är all text fet >.< Datorn är lite mer än ett år gammal. För min brorsa blev all text kursiv på hans nya windows 7 efter bara en vecka. edit: lyckades lösa det med en systemåterställning, men det känns fortfarande som någon text är fet som inte ska vara det. Och min brorsa kan inte göra systemåterställning eftersom det hände för flera veckor sen för honom. Redigerat 17 Januari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Högerklicka på skrivbordet och välj egenskaper. På "Tema" välj typ "Windows XP"/"Windows klassisk". Det borde vara normalt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Gjorde det utan att det funka. Men som jag skrev fixade jag det med en systemåterställning. Däremot är all text på min brorsas W7 kursiv, ska se om det hjälper att byta tema på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Har väl säkert kommit åt någon helt jävla onödig skit jobbig tangent kombination som jag har gjort sååå många gånger (verkligen jättemånga gånger) som sätter på någon helt jävla onödig funktion som t.ex. för dig, gör all text fet, för mig har bland annat hela windows bytt alla färger mot det motsatta (negativ), gjort så att när man trycker t.ex. "5" så blev det konstigt nog "(" och liknande... lagom störande. blir sur av att tänka på sådant. Här är en lösning på ditt problem, citerar: "Du får kopiera över fontsmappen till din installation, antagligen har ett par av dina Fonts blivit skadade." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.