Hoppa till innehåll

Dit Absoluta Värsta Dag Någonsin :/


Saddam
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad är ditt värsta dag? vad hände? drabbar det dig fortfarande? ja här kan du skriva vad som har hänt så jag kan väl börja.

 

Idag när denna tråd skapades hade jag mitt absoluta värsta dag någonsin det började såhär:

 

Jag vaknade 7 på morgonen och var jävligt trött. Vi skulle bara ha skola i 4 timmar idag så jag tänkte skolka (som jag nästan aldrig gör). Jag väntade tills det var kl 8. Så mina föräldrar sa åt mig att det var dags att gå i skolan. Jag hade knappt borstat tänderna eller fixat håret. Jag hade ruttna jeans på mig och kände mig obekväm. När jag gick ut i trappan så väntade jag på att mina päron skulle gå så att jag skulle komma in i igen. Jag kände mig ganska smart men när dom gick ut och låste dörren så kom jag på att jag hade nycklarna hemma. Jag hade också på mig en tung ryggsäck.

 

Jag tänkte tågluffa för att driva tiden en stund för att mina päron skulle inte komma hem förens kl 13.00.

Jag plankade och gick in i tåget som skulle åka till hässelby strand. När jag satte mig ner och tåget började röra på sig så hände det som inte skulle hända. 5 kontrollanter kom och frågade efter kort/biljett. Jag sa att jag hade glömt min hemma men dom gav mig böter på 1050kr. wow jag hade verkligen otur idag tänkte jag :/. Dom frågade vart jag ska och jag svarade att jag skulle till skolan. Dom undrade vart jag skulle och jag sa att jag skulle till Enskede gård för att bege mig till skolan (Som jag inte går på). Dom gav mig en biljett, dom sa att den skulle gälla tillbaka resan också.

 

När jag kom fram till Enskede hade jag inget annat att göra så jag tänkte leka ett litet lek med mig själv.

Jag skulle gå från Enskede ända till T- Centralen utan att fråga någon på vägen. Jag gick en lång stund och kom fram till Globen, Jag vandrade runt hela bostadsområdet där i ungefär 1 timme jag hade ingen aning om hur jag skulle komma till T-Centralen. Jag var ganska trött så jag gick till globens tågstation för att tågluffa igen. Jag kollade på klockan i tågstationen och såg att den var 10.30... typiskt tiden går aldrig som den ska. Jag åkte till T-Centralen och vandrade runt där i en evighet jag var väldigt besviken på mig själv och gick tillbaks till tågstationen för att åka tillbaks hem för att vänta där istället. Då såg jag några vaknter. Easy tänkte jag, jag behövde bara använda biljetten som kontrollanten gav mig :D. När jag visade biljetten så sa stämpelmannen att den bara gäller till slutstationen som du fick den. Jag blev jävligt förbannad och sa att kontrollanten sa att den gällde till tillbakaresan också. Men nej han sa att den inte gällde.

 

Jag gick till högtorgets station för att planka hem istället. När jag var bredvid min port så kände jag mig så pissnödig att jag nästan skulle pinka på mig! jag tog hissen till högsta våningen för att gå upp en trappa till. Det var nästan som ett tomt rum där och jag började pinka i högra hörnet. Jag kände en lättnad men precis när jag var klar kände jag något knastra till i en städardörr! jag drog ner snorren och drog snabbt upp gylfen. J (Jag) S (Städaren)

 

Hej: S

Ehmm Hej: J

Röker du här?: S

Neej ha nej jag röker inte: J

Okej, vänta vad... Du har kissat?: S

Oj! jag hade inga nycklar och jag var så kissnödig!: J

Varför tog du ingen toalett? jag kom nyss från den andra huset.: S

Sorry jag kan städa upp det om du vill: J

Nej jag gör det istället: S

 

 

Sen så gick jag ut igen och väntade utanför porten. Städaren gick ut för att åka hem han gav mig ett argt blick och jag skämdes lite efter. Men sen kom min brorsa hem ungefär kl 14.00 (väntade 1 timme efter kisshändelsen utanför porten)

 

Japp det var allt hittade också en städarnyckel på en tågstation kan lägga upp bild på nyckeln sen om ni vill. Nu berätta om din värsta dag :D!

Redigerat av Saddam
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

När man ska åka plan hem från USA, 2 flygturer på 8 timmar vardera (på samma dag) med konstant gråtande och sparkande ungar på båda flygturerna.

 

Jag ville se blod.

Småungar borde kastas in i en låda och slängas i bagaget.

Samma sak när jag skulle till Thailand. 14 timmars flygresa med två tvillingar som skrek hela resan -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var en vacker sommardag för 16 år sedan då jag diagnoserades med diabetes.

du skulle skrivit imitten: ...fåglarna sjöng och blommorna hade slagit ut då jag...

 

aja

min värsta dag som jag kommer ihåg var att jag hade inte riktigt koll på dagen

på morgonen ringer morsan och säger att jag ska vakna

efter samtalet så somnar jag om

som vanligt så ringer hon igen så jag hon vet att jag verkligen är uppe

då rycker jag till så telefonen hamnar under sängen

efter 20 signaler tar jag en bok och putter ut telefonen B)

(sen gick allt som vanligt)

 

sen efter det jag åker till skolan som vanligt som börjar klockan 8

jag såg inte mina klasskompisar så jag tänkte: "var katten är dom"

men jag sätter mig utanför min klassrumm där jag brukar ha Spanska

då tänker jag" skit, vi har håltimma på spanskan och börjar inte förren 10.50 B)

 

samma dag så har vi handbolls träning

så kommer jag till träningen(vi hade fysträning då så vi var utomhus)

så väntar jag ett bra tag, ungefär halva träningen :P

du slår det mig att vi ska ha träning vid utomhus simbadet istället B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...