Hoppa till innehåll

Störande Lärare?


Gäst Golden Star

Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Donald Duck

ja vi har en lärare som heter elias han slängde mig förut i vägen för jag skulle komma ut när vi skulle på utflykt så var det en tjej hon kom på mig o hon är faktis svag hon flög tillbaka så blev han arg på mig jag fick jätte ont i armen fast då blev jag arg på honom jag gav ingen Respekt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Frooz

Vi har en lärarinna som heter karin hon tror typ att vi är 3år! Hon frågar om vi vet hur man säger "hej jag heter ( Namn )" på engelska eller så säger hon den där boken är väll svår läs det är ju nästan över 100 sidor, ta denna istället ( oxå visar hon nära gränsen en bilder bok! ) ( klå den du )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vår lärare fattar inte så mycket. Varje gång vi arbetar i grupp brukar vi bli osams. En gång vågade inte killarna berätta vad som hänt(nån kanske våga) och dom sa "Jag vet inte". Fröken: Säger ni för att ni inte vet eller blablabla. Och sen när dom fråga mig som hänt: Jo jag var upptagen så jag såg inget. Så jag vet inte. Så d u säger det för att du inte vågar? Jag sa: Hmmm. Ville säga: Nej fatta trögt eller. JAG SÅG INTE!!! BAJS PÅ DIG!!! Så jobigt. Och så slösar vi bort jätte mycket tid på saker som vi ska jobba emd på bråk som är lösta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Våran musik lärare e helt :wacko: ..

 

Han t.o.m slår oss..

 

Och hela tidn säger han det e itte okaj,det e itte okaj..

blir han inte sparkad när han slår er hela tiden?? ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...