💬
Logga in
Fuska.se

Störande Lärare?

47 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

När jag gick i 2:an så hade vi en lärare som heter Mervi som hela tiden skriker om man vill gå på toa så skriker hon!

Om någon har glömt sin matte läxa så får man 3 extra svåra tal!

Hon e galen!

När man har gått på Toa och kommer tillbaka så skrämmer hon den som gick på Toa så mycket att man döööör!!!!!!

Mervi = Våran gammla tråkiga, dumma och knäppa LÄRARE!

24 Apr 2004
Nivå 3 · Lärling

Vi har en jätte störd lärare.BLÄ!

Nivå 3 · Lärling Baron

Vi har ett par dåliga lärare vi me.

En av dem pratar med en sölighet som aldrig förut skådats, låter ungefär: S åå nuuu hhaaarr vii prooov nääästaa veeckka jaag kommmer attt rättaa detttaa gennomm attt.... bla bla bla han pratar för mycket och för långsamt.

En annan lärare som är helt psycho är våran tyska lärare som ger oss läxor och prov hela tiden. Det är inte ens säkert att vi har arbetat med det hon ger oss prov på så blir typ hundra glosor att plugga på, utan överdrift.

a samma sak om man t.ex glömmer sin matte bok o man kommer till skolan vi får kvarsitning vi får 1 timme men min kompis han glömde hela väskan så fick han kvarsitning i 5 timmar 2 timmar vara på fritids o 3 timmar arbeta jag hade med honom sällskap fast hans mamma klagade på läraren så rektorn sparkade läraren från skolan B)

Nivå 3 · Lärling

vi har ett 53årigt halvsenilt psyko som ger läxor varenda dag nästan

25 Apr 2004
Nivå 3 · Lärling Baron

haha förut hade vi en gamal fysik lärare från östtyskland... nasse, fy f*n va han va skön. Men han har tyvär gått i pansion nu :(

Nivå 12 · Mästerfuskare

Våran musik lärare e helt :wacko: ..

Han t.o.m slår oss..

Och hela tidn säger han det e itte okaj,det e itte okaj..

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Alla mina lärare äger... Men vissa kan vara lite små jobbiga ibland

26 Apr 2004

ja vi har en lärare som heter elias han slängde mig förut i vägen för jag skulle komma ut när vi skulle på utflykt så var det en tjej hon kom på mig o hon är faktis svag hon flög tillbaka så blev han arg på mig jag fick jätte ont i armen fast då blev jag arg på honom jag gav ingen Respekt

27 Apr 2004

Vi har en lärarinna som heter karin hon tror typ att vi är 3år! Hon frågar om vi vet hur man säger "hej jag heter ( Namn )" på engelska eller så säger hon den där boken är väll svår läs det är ju nästan över 100 sidor, ta denna istället ( oxå visar hon nära gränsen en bilder bok! ) ( klå den du )

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vår lärare fattar inte så mycket. Varje gång vi arbetar i grupp brukar vi bli osams. En gång vågade inte killarna berätta vad som hänt(nån kanske våga) och dom sa "Jag vet inte". Fröken: Säger ni för att ni inte vet eller blablabla. Och sen när dom fråga mig som hänt: Jo jag var upptagen så jag såg inget. Så jag vet inte. Så d u säger det för att du inte vågar? Jag sa: Hmmm. Ville säga: Nej fatta trögt eller. JAG SÅG INTE!!! BAJS PÅ DIG!!! Så jobigt. Och så slösar vi bort jätte mycket tid på saker som vi ska jobba emd på bråk som är lösta.

Nivå 4 · Lärling

jag hade en lärare som var sur hela tiden direkt på letionen utan att vi hade gort något. om man inte visste en liten sak så var man dum i huvudet :(

28 Apr 2004

Våran musik lärare e helt :wacko: ..

Han t.o.m slår oss..

Och hela tidn säger han det e itte okaj,det e itte okaj..

blir han inte sparkad när han slår er hela tiden?? ;)
30 Apr 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

Alla våra lärare är snälla....men jag kommer ihåg när jag gick i tvåan. När det var pratigt, så to hon fram en visselpipa, och blåste så högt hon kunde! Hon var helt...i huvvet!!

Visselpipa ? Mongo om nåt... <_<
12 May 2004
Nivå 3 · Lärling

våran lärare vrålar oavbrutet

o alla andra skyller bara på mig fast jag e oskydlig..

fast jag e ju ingen pluggis om man säger så :rolleyes:

13 May 2004
Nivå 6 · Fuskare

en i vår klass sätter sig emot våran lärare hela tiden han får mycket skäll

15 May 2004

inte många som vågar det :)

Nivå 3 · Lärling

Min lärare har jätte dåliga regler t ex. Vi var på tom tits och då så skulle vi ta ett tåg före dom andra klasserna och det var bara min klass!!!

:angry: :(

Nivå 1 · Novis

Våran Livskunskapslärare e värsta konstig om man kommer för sent säjjer hon bara "Äsch det gör inget,huvudsaken är att du är här"

Nivå 11 · Veteranfuskare

Livskunskapslärare? Vad är det?

Vår magister är lite för coco:

Först gör nån nåt fel och han säger t.ex. GÅ OCH SÄTT DIG PÅ DIN PLATS!!!

Direkt efter när man skra fårga honom nåt så:

JA VAD ÄR DET!!!???

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in