ZeTaX Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 (redigerat) Hej. Jag har omformaterat datan men nu när jag försöker att gå in på D hårdisken funkar det inte <_< Snälla hjälp! Redigerat 22 Januari 2010 av havrekakan98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Kan du förklara bättre? Vad är det som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 22 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Kan du förklara bättre? Vad är det som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Kan du förklara bättre? Vad är det som händer?Asså, Kommer den där rutan bara upp? Kan man inte trycka bort den och gå in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 22 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Kan du förklara bättre? Vad är det som händer? Asså, Kommer den där rutan bara upp? Kan man inte trycka bort den och gå in? Den kommer upp när jag klickar på D hårdisken och det enda som går att göra är att förminska den där HP bilden. (eller förstora) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Tryck på krysset? Annars kanske kan du inte göra något med den hårdisken och HP har liksom spärrat den. Det enda sättet då att komma in på hårdisken är att formatera om den, fast då försvinner återställningsfilerna och du måste ha CD ifall du vill installera om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 22 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 (redigerat) Tryck på krysset? Annars kanske kan du inte göra något med den hårdisken och HP har liksom spärrat den. Det enda sättet då att komma in på hårdisken är att formatera om den, fast då försvinner återställningsfilerna och du måste ha CD ifall du vill installera om datorn.Krysset funkar ej och jag är säker på att jag kunde komma in före jag omformaterade datan. Redigerat 22 Januari 2010 av havrekakan98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Tryck på krysset? Annars kanske kan du inte göra något med den hårdisken och HP har liksom spärrat den. Det enda sättet då att komma in på hårdisken är att formatera om den, fast då försvinner återställningsfilerna och du måste ha CD ifall du vill installera om datorn.Krysset funkar ej och jag är säker på att jag kunde komma in före jag omformaterade datan. Det går inte... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 22 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Tryck på krysset? Annars kanske kan du inte göra något med den hårdisken och HP har liksom spärrat den. Det enda sättet då att komma in på hårdisken är att formatera om den, fast då försvinner återställningsfilerna och du måste ha CD ifall du vill installera om datorn. Krysset funkar ej och jag är säker på att jag kunde komma in före jag omformaterade datan. Det går inte... ;) okej...men jag är helt säker på att jag kunde men aja...det är inte första gången man har fel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 (redigerat) Hur stor är hårddisken? Redigerat 22 Januari 2010 av Prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Hur stor är hårddisken?8 Gb skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.