Hej. Jag har omformaterat datan men nu när jag försöker att gå in på D hårdisken funkar det inte <_< Snälla hjälp!
Kan Inte Komma In På D Hårdisken!
Kan du förklara bättre? Vad är det som händer?
↗ till inläggetKan du förklara bättre? Vad är det som händer?
↗ till inläggetAsså, Kommer den där rutan bara upp? Kan man inte trycka bort den och gå in?↗ till inläggetKan du förklara bättre? Vad är det som händer?
↗ till inläggetAsså, Kommer den där rutan bara upp? Kan man inte trycka bort den och gå in?↗ till inläggetKan du förklara bättre? Vad är det som händer?
Den kommer upp när jag klickar på D hårdisken och det enda som går att göra är att förminska den där HP bilden. (eller förstora)
Tryck på krysset? Annars kanske kan du inte göra något med den hårdisken och HP har liksom spärrat den. Det enda sättet då att komma in på hårdisken är att formatera om den, fast då försvinner återställningsfilerna och du måste ha CD ifall du vill installera om datorn.
↗ till inläggetKrysset funkar ej och jag är säker på att jag kunde komma in före jag omformaterade datan.Tryck på krysset? Annars kanske kan du inte göra något med den hårdisken och HP har liksom spärrat den. Det enda sättet då att komma in på hårdisken är att formatera om den, fast då försvinner återställningsfilerna och du måste ha CD ifall du vill installera om datorn.
↗ till inläggetDet går inte... ;)↗ till inläggetKrysset funkar ej och jag är säker på att jag kunde komma in före jag omformaterade datan.Tryck på krysset? Annars kanske kan du inte göra något med den hårdisken och HP har liksom spärrat den. Det enda sättet då att komma in på hårdisken är att formatera om den, fast då försvinner återställningsfilerna och du måste ha CD ifall du vill installera om datorn.
↗ till inläggetDet går inte... ;)↗ till inläggetTryck på krysset? Annars kanske kan du inte göra något med den hårdisken och HP har liksom spärrat den. Det enda sättet då att komma in på hårdisken är att formatera om den, fast då försvinner återställningsfilerna och du måste ha CD ifall du vill installera om datorn.
Krysset funkar ej och jag är säker på att jag kunde komma in före jag omformaterade datan.
okej...men jag är helt säker på att jag kunde men aja...det är inte första gången man har fel ;)
Hur stor är hårddisken?
↗ till inlägget8 Gb skulle jag tro.Hur stor är hårddisken?