💬
Logga in
Fuska.se

Harry Potter

19 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag hittar alla utom en hemlighet i Harry Potter och hemligheternas kammare..denna hemlighet ska finnas i entré hallen...så nu undrar jag om någon vet var den finns? ;)

Nivå 2 · Novis

En som jag hitta var över "Utgången" uppe i taket... Men annars vet jag inte riktigt vilken du menar.. Alla e ju lite olika o leta efter hemligheter :D

20 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Hur hittade du den??

jag är tacksam för svar...

21 Apr 2004
Nivå 4 · Lärling

Jag har gjort EXAKT ALLT som man behöver göra på spelet liksom jag har varvat det och hittat aEXAKT alla hemligheter men jag kan inte berätta fast jag vill det för att jag kommer inte ihåg för det var länge sedan!

Har du hittat hemligheten vid Ingången till Quiditch Planen?

Savar på det så kanske jag kan hjälpa dig...

MVH/ Obi-Wan Kenobii

Nivå 0 · Nykomling

jag tycker inte hary potter ar bra ;)

22 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

jopp, det har jag..=) av tolv möjliga hemligheter i entré hallen så har jag hittat elva....det är bara den jag har kvar...

MVH// Pixelly

Nivå 5 · Fuskare

jopp, det har jag..=) av tolv möjliga hemligheter i entré hallen så har jag hittat elva....det är bara den jag har kvar...

MVH// Pixelly

När man kommer från den där cermonin, så när man kommer ut i entrehallen så finns det en vägg. Där uppe står det en kista! Gär alohomora på den. Sen använder du spongiffiy och studsar upp där! (i kistan finn ett silver trollkarskort!)
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

Menar du då den väggen där det är ett hogwarts vapen?? med mattan under....iså fall så har jag hittat den med...

29 Apr 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare

Det finns en Spogny matta i källar hålorna. Där är det 12:e hemligheten. :D

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

hmm....jag har hittat en där nere... ;) finns det fler???

Nivå 3 · Lärling

Potter splen suger,men inte böckerna.

Nivå 4 · Lärling

Säg inte det, men är inte Harry Potter och Fången från Azkaban spelet bra?

Filmen kommer säkert att vara skön!

Jag fick Harry Potter och Fenixorden idag...

Den är 1001 sidor, tror jag det vad...

PS. Jag ser ut som Harry Potter, alla i min skola kallar mig för Harry Potter nästan...

Hälften av 800 personer...

28 May 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare

Det finns en Spogny matta i källar hålorna. Där är det 12:e hemligheten. :D

Eller så är den 12:e hemligheten i entren vid spogny mattan!
Nivå 8 · Veteranfuskare

Potter splen suger,men inte böckerna.

Tycker du! Pixelly frågade inte om man gillade Harry Potter 2 spelet eller inte han frågade om vilka hemligheter det fanns i entren!
Nivå 7 · Fuskare

Spelet?!?

Det finns TVÅ spel (tre men qiddich)(stavning?) och ingen av dom är fången från azkaban

Nivå 3 · Lärling

ne men fången från azkaban kommer ut snart i sverige den finns i usa och japan tror jag

29 May 2004
Nivå 1 · Novis

ne men fången från azkaban kommer ut snart i sverige den finns i usa och japan tror jag

den har kommit ut :blink:
Nivå 4 · Lärling
(Jedi Gamer @ 28/05-2004 15:49:59)

Spelet?!?

Det finns TVÅ spel (tre men qiddich)(stavning?) och ingen av dom är fången från azkaban

Nej, jag vet att det inte finns HP Fången från Azkaban men jag sa att det kommer säkert vara ett bra spel!
4 Jun 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag har hört att man kan välja vilken figur man vill va. Antingen Harry, Ron eller Hermaine eller vad hon heter.

6 Jun 2004
Nivå 2 · Novis

fången från azkaban finns till pc nu

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in