Hoppa till innehåll

Vilket Pokemon Spel Gillar Du Mest?


pokemon2010
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst EmoNerdChild

pokemon heart gold<33333333 sen hur jag har fått tag på det ska vi inte prata om. BTW det är inte japanska xD

Nu sitter du och ljuger lille pöjk.

Om du hade laddat ner det skulle det varit på japanska. Det finns heller ingen patch som översätter spelet helt till engelska.

Om du nu inte är en sådan som får spelet i förtid (vilket jag tvivlar starkt på) är du bara en lögnare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pokemon heart gold<33333333 sen hur jag har fått tag på det ska vi inte prata om. BTW det är inte japanska xD

Nu sitter du och ljuger lille pöjk.

Om du hade laddat ner det skulle det varit på japanska. Det finns heller ingen patch som översätter spelet helt till engelska.

Om du nu inte är en sådan som får spelet i förtid (vilket jag tvivlar starkt på) är du bara en lögnare.

 

haha jag sa aldrig att det är 100% engelska det är ca 70% engelska. Jävla tönt

Redigerat av Link1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

pokemon heart gold<33333333 sen hur jag har fått tag på det ska vi inte prata om. BTW det är inte japanska xD

Nu sitter du och ljuger lille pöjk.

Om du hade laddat ner det skulle det varit på japanska. Det finns heller ingen patch som översätter spelet helt till engelska.

Om du nu inte är en sådan som får spelet i förtid (vilket jag tvivlar starkt på) är du bara en lögnare.

 

haha jag sa aldrig att det är 100% engelska det är ca 70% engelska. Jävla tönt

 

HAHAHA jävla tönt, i de patcherna som finns är inga konversationer i spelet översatt, bara menyerna och striderna.

70% my ass.

 

EDIT: I usa kommer HG/SS 14 mars, europa får den 26 mars.

Redigerat av EmoNerdChild
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...