💬
Logga in
Fuska.se

Det Finns Fuskkk På Runescape Jag Ska Visa Er

27 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Alltså, Varför kan inte folk förstå detta:

ETT FUSK är något som Jagex gjort, OCH DET FINNS INGA FUSK KODER OCH SÅNT SOM JAGEX GJORT.

En BOT är något en privatperson (som vi) har gjort UTAN jagex tillstånd, Förstår ni nu?

Fusk = SKA Jagex gjort

Bot/Trainer/Autoclicker osv = Har privatpersoner gjort ett exempel är ju (RSBOT)

Snälla säg att ni förstår annars kan jag skriva om detta. Så det där den där killen länkade på första sidan av tråden är EN BOT, Det är INGET FUSK.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

ETT FUSK är något som Jagex gjort, OCH DET FINNS INGA FUSK KODER OCH SÅNT SOM JAGEX GJORT.

En BOT är något en privatperson (som vi) har gjort UTAN jagex tillstånd, Förstår ni nu?

Fusk = SKA Jagex gjort

Bot/Trainer/Autoclicker osv = Har privatpersoner gjort ett exempel är ju (RSBOT)

Snälla säg att ni förstår annars kan jag skriva om detta. Så det där den där killen länkade på första sidan av tråden är EN BOT, Det är INGET FUSK.

Beror på vad man ser som fusk :) Vissa ser bara officiella koder som fusk, andra räknar in hack och bots också.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fusk = SKA Jagex gjort

Beror på vad man ser som fusk :) Vissa ser bara officiella koder som fusk, andra räknar in hack och bots också.

Hacks = Hacks

Bots = Bots

Fusk = Fusk

Skillnad...

16 Feb 2010
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

men tycker ni inte att programet är bra?.

man kan t.ex flecha ;)

Man kan inte Flecha. Fletcha kanske man kan. Och nej ingen bot är bra.

om du läser noga säger dom att deta är inget bot.

och du fatar väl vad jag mena.

man ser ju derekt att du är efter bliven.

Sant, den är faktist bra, men föredrar hellre en bra bot.
17 Feb 2010
Nivå 6 · Fuskare

Lollage thread.

Bots = Bots

Fusk = Fusk

It's easy.

18 Feb 2010
Nivå 6 · Fuskare

skillnaden mellan fusk och hack är att fusk är inprogramerade och hack har nån annan lagt dit, ofta olagligt, och om man änvänder dehär som bot suger man! använd ghost mouse!

23 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling

du grabben... jagex har inte instaletar några fusk på runescape... så inget att snacka om.. lol.

7 Mar 2010
Nivå 1 · Novis

är rätt nöjd men fattar inte hur man skriver in hur många gånger den ska göra det?? :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in