Gäst 40200 Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Skrivet 5 Februari 2010 Jo det är så här, när jag snackar med folk i skype låter det som nån spolar. Nån som vet hur jag löser detta?. Citera
Ceto Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Skrivet 6 Februari 2010 Hej 40200, menar du att det brusar i micen? Jag vet inte exakt vad problemet är men testa att installera om Skype. Citera
Gäst 40200 Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Skrivet 6 Februari 2010 Hej 40200, menar du att det brusar i micen? Jag vet inte exakt vad problemet är men testa att installera om Skype.Nej det brusar inte i micken, när dom andra pratar låter det som nån snabbspolar deras röster, jag har prövat att installera om, men det funka inte. Citera
Ceto Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Skrivet 6 Februari 2010 Det kanske är fel hos dem? Ladda ner den nyaste versionen av Skype. Citera
Gäst 40200 Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Skrivet 6 Februari 2010 Det kanske är fel hos dem? Ladda ner den nyaste versionen av Skype.Har nyaste, sen händer det bara efter ett tag, jag hör dom normalt en stund, sen låter det som nån spolar deras röster. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.