Hej måste man betala med Visa, American Express eller Matsercard? Måste man betala med just dem korten??
Vill bara veta
Hej måste man betala med Visa, American Express eller Matsercard? Måste man betala med just dem korten??
Vill bara veta
När du köper Xbox Live?
Ja, om du köper över internet så tror jag det, men du kan ju köpa i någon butik så betalar du kontant. Då får du en kod som du aktiverar med.
↗ till inläggetNär du köper Xbox Live?
Ja, om du köper över internet så tror jag det, men du kan ju köpa i någon butik så betalar du kontant. Då får du en kod som du aktiverar med.
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
när jag skaffat Silver membership så står det sen att man helt plötsligt måste använda fucking kort.
↗ till inläggetSilver är ju bara ett gratismedlemskap. Varför ska du använda något kort?↗ till inläggetNär du köper Xbox Live?
när jag skaffat Silver membership så står det sen att man helt plötsligt måste använda fucking kort.
men jag ska skaffa guld och då när jag registrerar mig på X-boxe:t står det att jag måste betala med kort.
↗ till inläggetMed kort kan du betala ett GULDmedlemskap när du sitter i soffan...↗ till inläggetNär du köper Xbox Live?
Med en kod som du köper i en vanlig spelaffär måste du skrapa bort skyddet...
Skriva in koden (Xbox live guide>Settings(Tror jag)>Redeem Code
Sen skriver du in koden...
Men du får ju 1 månad gratis GULD när du registrerar dig ju...
↗ till inläggetSom jag sa, om du skaffar guld via Xbox live så måste du betala med kort. Om du löper Guld-medlemskap i en butik så kan du betala kontant!men jag ska skaffa guld och då när jag registrerar mig på X-boxe:t står det att jag måste betala med kort.
↗ till inlägget↗ till inläggetSom jag sa, om du skaffar guld via Xbox live så måste du betala med kort. Om du löper Guld-medlemskap i en butik så kan du betala kontant!men jag ska skaffa guld och då när jag registrerar mig på X-boxe:t står det att jag måste betala med kort.
Men jag har registrerat mig på xbox.com men jag vet inte hur man loggar in med det kontot på xboxet och när jag tar "Join Xbox LIVE" så måste jag göra massa grejer sen är det KORT? Samma med "Test PC Connection" så är det nåt med min router eller dator men network funkar.
↗ till inlägget↗ till inläggetmen jag ska skaffa guld och då när jag registrerar mig på X-boxe:t står det att jag måste betala med kort.
Som jag sa, om du skaffar guld via Xbox live så måste du betala med kort. Om du löper Guld-medlemskap i en butik så kan du betala kontant!
Men jag har registrerat mig på xbox.com men jag vet inte hur man loggar in med det kontot på xboxet och när jag tar "Join Xbox LIVE" så måste jag göra massa grejer sen är det KORT? Samma med "Test PC Connection" så är det nåt med min router eller dator men network funkar.
Fråga en förälder...
Under 15 ska man inte göra såna saker själv
↗ till inlägget↗ till inläggetmen jag ska skaffa guld och då när jag registrerar mig på X-boxe:t står det att jag måste betala med kort.
Som jag sa, om du skaffar guld via Xbox live så måste du betala med kort. Om du löper Guld-medlemskap i en butik så kan du betala kontant!
Fråga en förälder...
Under 15 ska man inte göra såna saker själv
Vad tror du jag gjort då? INGEN vet vad man ska gö.....
Och allting som har med LIVE att göra står det Join Xbox LIVE
Gå till närmsta spelaffär, köp en månad. Leta fram redeem codes. Skriv in koden.
Klart.
har löst det nu nån kan låsa
Istället för att göra många trådar kan du göra en där du ställar alla frågor ;)
↗ till inläggetIstället för att göra många trådar kan du göra en där du ställar alla frågor ;)
Håller med dig, så jävla trött på P12 klanen.
↗ till inlägget↗ till inläggetIstället för att göra många trådar kan du göra en där du ställar alla frågor ;)
DeathMetal.... Förlåt då jag tänkte inte på det? Vadå ska jag bara säga "Typiskt jävla mothafucking P15:or!!!!"?
↗ till inlägget↗ till inläggetIstället för att göra många trådar kan du göra en där du ställar alla frågor ;)
DeathMetal.... Förlåt då jag tänkte inte på det? Vadå ska jag bara säga "Typiskt jävla mothafucking P15:or!!!!"?
Funderat på att tänka efter/googla innan du skapar 400 trådar?
Prototype....... Va tror du jag gjorde då cementhjärna?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in