💬
Logga in
Fuska.se

Xbox Live Registrering

16 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej måste man betala med Visa, American Express eller Matsercard? Måste man betala med just dem korten??

Vill bara veta

Nivå 8 · Veteranfuskare

När du köper Xbox Live?

Ja, om du köper över internet så tror jag det, men du kan ju köpa i någon butik så betalar du kontant. Då får du en kod som du aktiverar med.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

När du köper Xbox Live?

Ja, om du köper över internet så tror jag det, men du kan ju köpa i någon butik så betalar du kontant. Då får du en kod som du aktiverar med.

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

när jag skaffat Silver membership så står det sen att man helt plötsligt måste använda fucking kort.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

När du köper Xbox Live?

när jag skaffat Silver membership så står det sen att man helt plötsligt måste använda fucking kort.

Silver är ju bara ett gratismedlemskap. Varför ska du använda något kort?

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

men jag ska skaffa guld och då när jag registrerar mig på X-boxe:t står det att jag måste betala med kort.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

När du köper Xbox Live?

Med kort kan du betala ett GULDmedlemskap när du sitter i soffan...

Med en kod som du köper i en vanlig spelaffär måste du skrapa bort skyddet...

Skriva in koden (Xbox live guide>Settings(Tror jag)>Redeem Code

Sen skriver du in koden...

Men du får ju 1 månad gratis GULD när du registrerar dig ju...

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

men jag ska skaffa guld och då när jag registrerar mig på X-boxe:t står det att jag måste betala med kort.

Som jag sa, om du skaffar guld via Xbox live så måste du betala med kort. Om du löper Guld-medlemskap i en butik så kan du betala kontant!
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #8
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Som jag sa, om du skaffar guld via Xbox live så måste du betala med kort. Om du löper Guld-medlemskap i en butik så kan du betala kontant!

Men jag har registrerat mig på xbox.com men jag vet inte hur man loggar in med det kontot på xboxet och när jag tar "Join Xbox LIVE" så måste jag göra massa grejer sen är det KORT? Samma med "Test PC Connection" så är det nåt med min router eller dator men network funkar.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men jag har registrerat mig på xbox.com men jag vet inte hur man loggar in med det kontot på xboxet och när jag tar "Join Xbox LIVE" så måste jag göra massa grejer sen är det KORT? Samma med "Test PC Connection" så är det nåt med min router eller dator men network funkar.

Fråga en förälder...

Under 15 ska man inte göra såna saker själv

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fråga en förälder...

Under 15 ska man inte göra såna saker själv

Vad tror du jag gjort då? INGEN vet vad man ska gö.....

Och allting som har med LIVE att göra står det Join Xbox LIVE

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Gå till närmsta spelaffär, köp en månad. Leta fram redeem codes. Skriv in koden.

Klart.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #12

har löst det nu nån kan låsa

Nivå 6 · Fuskare

Istället för att göra många trådar kan du göra en där du ställar alla frågor ;)

14 Feb 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Håller med dig, så jävla trött på P12 klanen.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #15
↗ till inlägget
↗ till inlägget

DeathMetal.... Förlåt då jag tänkte inte på det? Vadå ska jag bara säga "Typiskt jävla mothafucking P15:or!!!!"?

15 Feb 2010
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

DeathMetal.... Förlåt då jag tänkte inte på det? Vadå ska jag bara säga "Typiskt jävla mothafucking P15:or!!!!"?

Funderat på att tänka efter/googla innan du skapar 400 trådar?
20 Feb 2010
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #17

Prototype....... Va tror du jag gjorde då cementhjärna?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in