laxan96 Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 hej jag behöver hjälp med en sak det är så här att jag har hämtata hem ett windows 7 där windows 7 välkommens bakrunden inte är orginal och jag vill ändra den till orginal. tack för svar på förand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 hej jag behöver hjälp med en sak det är så här att jag har hämtata hem ett windows 7 där windows 7 välkommens bakrunden inte är orginal och jag vill ändra den till orginal. tack för svar på förand Börja gå på svensk lektionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 7 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 hej jag behöver hjälp med en sak det är så här att jag har hämtata hem ett windows 7 där windows 7 välkommens bakrunden inte är orginal och jag vill ändra den till orginal. tack för svar på förand Börja gå på svensk lektionerna jag skrev fort för jag var stressad och onödigt svar ärligt talat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 (redigerat) hej jag behöver hjälp med en sak det är så här att jag har hämtata hem ett windows 7 där windows 7 välkommens bakrunden inte är orginal och jag vill ändra den till orginal. tack för svar på förand Börja gå på svensk lektionerna Gör det själv, så slutar du kanske särskriva. Redigerat 7 Februari 2010 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 (redigerat) hej jag behöver hjälp med en sak det är så här att jag har hämtata hem ett windows 7 där windows 7 välkommens bakrunden inte är orginal och jag vill ändra den till orginal. tack för svar på förand Börja gå på svensk lektionerna Gör det själv, så slutar du kanske särskriva. Det är lite skillnad på att särskriva och skriva så som TS har gjort... Skriv om det så man fattar vad du menar så kanske du får hjälp. Redigerat 8 Februari 2010 av Banish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Herregud jag undrar vilka det är som ligger på sär nivå om ni inte förstår vad han har skrivet. <_< Är du säker att du inte kan få fram den om du gör så här? Högerrklicka på skrivbordet > Anpassa > Skrivbords bakrund > Windows bakrunds bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 7 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Herregud jag undrar vilka det är som ligger på sär nivå om ni inte förstår vad han har skrivet. <_< Är du säker att du inte kan få fram den om du gör så här? Högerrklicka på skrivbordet > Anpassa > Skrivbords bakrund > Windows bakrunds bilder. jag menar när windows startas upp och så laddar den windows också kommer välkommen och den bakrunden som är i bakrunden det är den som inte är orginal inte srivbordsbakrunden det är en nedladdad vesion förstår du och han har bytat logon screen bakrunden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Herregud jag undrar vilka det är som ligger på sär nivå om ni inte förstår vad han har skrivet. <_< Är du säker att du inte kan få fram den om du gör så här? Högerrklicka på skrivbordet > Anpassa > Skrivbords bakrund > Windows bakrunds bilder. jag menar när windows startas upp och så laddar den windows också kommer välkommen och den bakrunden som är i bakrunden det är den som inte är orginal inte srivbordsbakrunden det är en nedladdad vesion förstår du och han har bytat logon screen bakrunden.. nedladdad vesion = illegalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Jag tror nog det bryter mot reglerna och snacka om "piratkopior". Du får nog gå till något annat forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Jag tror nog det bryter mot reglerna och snacka om "piratkopior". Du får nog gå till något annat forum. Se upp med att prata om "piratkopior". Gå till typ sweclockers.com To make the Welcome screen available: 1. Click Start, click Control Panel, and then double-click User Accounts. 2. Click "Change the way users log on or off". 3. Click to select the "Use the Welcome screen for fast and easy logon" check box. 4. Click OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Han kanske menade google, inte en PIRATKOPIERAD sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 googla ;) Vilken upplösning vill du ha? Är det den du vill ha? > http://i.zdnet.com/blogs/win7-wallpaper-large.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.