WASD Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Säg till om nån kommer på en bättre titel till tråden. Tänkte skriva "iBall" men det blir ju till "Iball" när man postar tråden, och det ser fult ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Hehe, bra :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Fräckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Inte nått app utan 5 olika filmer. :) I filmed 5 separate clips of me dropping a pingpong ball onto a wooden surface. Each clip is unique. I edited all the clips together so that I could calculate the timing needed to carry out the stunt. After I calculated the times, I rendered each clip separately. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Jaha, coolt ändå^^ trodde han gjort en app som var synkroniserad med datorn som kände av när man lutade ipoden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Jaha, coolt ändå^^ trodde han gjort en app som var synkroniserad med datorn som kände av när man lutade ipoden.ja de trodde jag med från början, men sen läste jag info och tänkte att jag skulle förstöra det coola i filmen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.