http://i50.tinypic.com/22i5ft.jpg
Varför? Varför händer detta? Jag KAN inte formatera den för jag har saker som är viktiga där inne, dom som hjälper får alla mina FM. 100-1000. >.<
http://i50.tinypic.com/22i5ft.jpg
Varför? Varför händer detta? Jag KAN inte formatera den för jag har saker som är viktiga där inne, dom som hjälper får alla mina FM. 100-1000. >.<
Är den gammal? Kan vara trasig. Prova i en annan dator.
↗ till inläggetÄr den gammal? Kan vara trasig. Prova i en annan dator.
På den andra datorn funkar den bra. >.<
Prövade min pappas USB minne, som är ganska ny, det stog samma sak.
Då är det ju din dator. Prova att uppdatera drivrutiner till moderkortet eller nåt, i värsta fall ominstallera windows.
↗ till inläggetSkulle du kunna linka mig till drivrutinternas dl?Då är det ju din dator. Prova att uppdatera drivrutiner till moderkortet eller nåt, i värsta fall ominstallera windows.
Först måste du skriva vilket moderkort du har.
Det är fel disk du väljer.
Det är troligen en utav de andra diskarna.
↗ till inläggetDet är fel disk du väljer.
Det är ju bara en USB enhet inkopplad, C: kan det ju inte vara.
Skriv namnet på ditt Moderkort så kan vi länka till drivrutiner. Eller så lägger du in filerna i någon annan dator sen formaterar(?) om ditt USB minne och sen lägger över men det borde knappast fungera, det Windows säger behövs göras brukar väldigt sällan vara den riktiga lösningen.
↗ till inläggetSå kan det visst vara. Förut så fanns alla mina usb-portar med i "den här datorn" fast jag använde inte något minne. Fast i det här fallet så är det nog så att det behövs lite drivrutiner.↗ till inläggetDet är fel disk du väljer.
Det är ju bara en USB enhet inkopplad, C: kan det ju inte vara.
Skriv namnet på ditt Moderkort så kan vi länka till drivrutiner. Eller så lägger du in filerna i någon annan dator sen formaterar(?) om ditt USB minne och sen lägger över men det borde knappast fungera, det Windows säger behövs göras brukar väldigt sällan vara den riktiga lösningen.
Har du provat alla USB-uttag?
Jag har haft samma problem, men när jag provade i ett annat USB-uttag fungerade USB-minnet.
Gör en backup på en annan dator och sen bara formaterar du den och lägger tillbaka filerna. :)
^10 dagar gammal bump måste vara rekord
Pfft, det finns folk som har bumpat fem år gamla trådar.
jag vet
Pfft, det finns folk som har bumpat fem år gamla trådar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in