unix Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 (redigerat) http://i50.tinypic.com/22i5ft.jpg Varför? Varför händer detta? Jag KAN inte formatera den för jag har saker som är viktiga där inne, dom som hjälper får alla mina FM. 100-1000. >.< http://i50.tinypic.com/22i5ft.jpg Redigerat 8 Februari 2010 av Infinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Är den gammal? Kan vara trasig. Prova i en annan dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 8 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Är den gammal? Kan vara trasig. Prova i en annan dator. På den andra datorn funkar den bra. >.< Prövade min pappas USB minne, som är ganska ny, det stog samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Då är det ju din dator. Prova att uppdatera drivrutiner till moderkortet eller nåt, i värsta fall ominstallera windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 8 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Då är det ju din dator. Prova att uppdatera drivrutiner till moderkortet eller nåt, i värsta fall ominstallera windows.Skulle du kunna linka mig till drivrutinternas dl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Först måste du skriva vilket moderkort du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Det är fel disk du väljer. Det är troligen en utav de andra diskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Det är fel disk du väljer. Det är troligen en utav de andra diskarna. Det är ju bara en USB enhet inkopplad, C: kan det ju inte vara. Skriv namnet på ditt Moderkort så kan vi länka till drivrutiner. Eller så lägger du in filerna i någon annan dator sen formaterar(?) om ditt USB minne och sen lägger över men det borde knappast fungera, det Windows säger behövs göras brukar väldigt sällan vara den riktiga lösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 (redigerat) Det är fel disk du väljer. Det är troligen en utav de andra diskarna. Det är ju bara en USB enhet inkopplad, C: kan det ju inte vara. Skriv namnet på ditt Moderkort så kan vi länka till drivrutiner. Eller så lägger du in filerna i någon annan dator sen formaterar(?) om ditt USB minne och sen lägger över men det borde knappast fungera, det Windows säger behövs göras brukar väldigt sällan vara den riktiga lösningen. Så kan det visst vara. Förut så fanns alla mina usb-portar med i "den här datorn" fast jag använde inte något minne. Fast i det här fallet så är det nog så att det behövs lite drivrutiner. Redigerat 13 Februari 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Battlefront Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Har du provat alla USB-uttag? Jag har haft samma problem, men när jag provade i ett annat USB-uttag fungerade USB-minnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Gör en backup på en annan dator och sen bara formaterar du den och lägger tillbaka filerna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 (redigerat) ^10 dagar gammal bump måste vara rekord Pfft, det finns folk som har bumpat fem år gamla trådar. jag vet Redigerat 25 Februari 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.