najzzz Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Ja är det någon som vet något program som liknar Microsoft office word som helst är gratis? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Jadå, Open Office finns. http://sv.openoffice.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 9 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 office 2010 betan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 OpenOffice suger, ville bara säga xD Förresten så är Microsoft Word gratis, finns liksom metoder... mer säger jag inte :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Förresten så är Microsoft Word gratis, finns liksom metoder... mer säger jag inte :visslar:Det är fortfarande inte gratis imo. Det är som att sno något ur en affär och säga att det var gratis. Jag tycker för övrigt att openoffice funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Förresten så är Microsoft Word gratis, finns liksom metoder... mer säger jag inte :visslar:Det är fortfarande inte gratis imo. Det är som att sno något ur en affär och säga att det var gratis. Så om man vinner ett spel i en tävling så är det inte gratis? >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 (redigerat) Spelet kostar ju pengar från början bara att man får det gratis. Men spelet i sig är ju inte gratis. Om du får vadsomhelst från vemsomhelst av vilken anledning som helst gratis, så är varan i sig inte gratis om den kostade pengar från början enligt mig. Redigerat 11 Februari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Ja är det någon som vet något program som liknar Microsoft office word som helst är gratis? :) Microsoft Word är det bästa programmet för skrivning som finns. Man får med det när man köper en dator. Så varför vill du ha ett annat program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Man får med det när man köper en dator. w00t känner mig blåst fick inte det när jag köpte ny data :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Nej, Du får inte med Word när du köper en dator. För att få Word så måste du köpa Microsoft Office. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 men varför sa darklight nått annat för da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.