💬
Logga in
Fuska.se

Ipod Touch

41 svar · startad

Du kan göra en reset på lösenordet, vilken modell är det?

Tror han måste fråga sina föräldrar om adressen/koden innan han ska göra något annat...

Senast ändrad:

Trådstartare #23
↗ till inlägget

3G
↗ till inlägget
↗ till inlägget

3G

På routern alltså, och står det något om WLAN under eller på sidan av den? (routern :p)
Trådstartare #25
↗ till inlägget

Det borde ju vara koden som ni har skrivit in i nätverke t =/

Kom på det nu, lösenordet är inget lösenord, det är en IP Adress. Den som har hand nätverket måste kunna koden, antingen nedskrivet eller utantill. Så fråga dina föräldrar. That's it, problem solved XD

Menar du att lösenordet är ip adressen? :o Jag har också prövat med det. DAMN YOU APPLE!!!

Kanske någon fattar nu, elr jag xD

↗ till inlägget

3G

På routern alltså, och står det något om WLAN under eller på sidan av den? (routern :P)

Nej, och den är från telia tror jag

namnlös.bmp

SSID är namnet på routern.

Jag tycker förövrigt det är mycket lättare att ansluta till routrar med min ipod än med en windows-dator. Antar att det är lika lätt med mac-datorer. Bara att välja router och skriva in lösenordet så är det klart.

Inte hängt med i tråden, men om du kan lösenordet borde det bara gå att ansluta.

Senast ändrad:

Vilken modell är det på routern? borde stå på den.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

SSID är namnet på routern.

Jag tycker förövrigt det är mycket lättare att ansluta till routrar med min ipod än med en windows-dator. Antar att det är lika lätt med mac-datorer. Bara att välja router och skriva in lösenordet så är det klart.

Inte hängt med i tråden, men om du kan lösenordet borde det bara gå att ansluta.

Han kan inte lösenordet.

Då har han väl inget att göra på apples hemsida och sedan skylla på dem...

Trådstartare #30

Gisa var jag skriver detta från? iPod! Nu kom jag äntligen på koden hehe. Tack för alla som försökte hjälpa mig! Tråden kan låsas

17 Feb 2010

Så inget som någon skrev hjälpte dig alls? o_O

↗ till inlägget

Jo någon borde få alla FM eftersom någon sa till honom att han ska akriva lösenordet. Jag var hemma hos honom och han visste inte vad han skulle skriva så någon borde få dom.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jo någon borde få alla FM eftersom någon sa till honom att han ska akriva lösenordet. Jag var hemma hos honom och han visste inte vad han skulle skriva så någon borde få dom.

Hemma hos honom? Vem ska få alla FM da?

Kan dela ut 800 jämnt till alla som försökte /nod

Det skulle bara räcka till 2 pers?

Jag tycker att Hivee borde få dom eftersom han berrätade att man ska skriva lösenordet.

↗ till inlägget

Jag tycker att Hivee borde få dom eftersom han berrätade att man ska skriva lösenordet.

Det är ju ganska uppenbart att man ska skriva in lösenordet då det ser ut såhär.

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är ju ganska uppenbart att man ska skriva in lösenordet då det ser ut såhär.

Ja, fast GangstaLean visste inte det!!Avundsjuk?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, fast GangstaLean visste inte det!!Avundsjuk?

Vad ska jag vara avundsjuk på?
19 Feb 2010

Aja, men vem ska få alla FM?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in