Är det nån mer som har mött nån med Moltres på battle tower?? den var omöjlig,inte ens lugia på lv 60 kunde inte nocka ut han med sin hydropump han bara missade
Battle tower!
JA HAR MÖTT HAN MIT LUGIA ANVÄNDE hydropump och skadade 50 hp på han..........
Fattar inte mycket om battle tower förlorar på första machen!
ja, jag förlorar åsså på första matchen hela tiden
JAG BRUKAR KLARA 2,3 matcher.......sen förlorar jag...........
jAG KLARAR ALTID BARA EN MATCH EFTER FÖRLORAR JAG DET VAR NÄR INTE JAG HADE CELEBI MEN NU NOKAR JAG ALLA
Vilket spel? I G/S (och jag tror i Crystal också) kan man inte möta de legendariska fåglarna... och i G/R/B/Y så möter man Moltres i Victory Road... snackar ni om R/S så borde det ju vara i GBA-forumet...
Battle Tower finns bara på Crystal när det gäller GBC.
Jag har klarat en på lv 20 Ho ho ho
Är det nån mer som har mött nån med Moltres på battle tower?? den var omöjlig,inte ens lugia på lv 60 kunde inte nocka ut han med sin hydropump han bara missade
Har du försökt söva ner honom?
Nej,sånt e fegtÄr det nån mer som har mött nån med Moltres på battle tower?? den var omöjlig,inte ens lugia på lv 60 kunde inte nocka ut han med sin hydropump han bara missadeHar du försökt söva ner honom?
Om ni pratar om Battle Tower på Crystal så ljuger ni nu. Man kan inte möta Moltres där. Och om ni pratar om Battle Tower på R/S så borde denna tråden flyttas...
Nej,sånt e fegtÄr det nån mer som har mött nån med Moltres på battle tower?? den var omöjlig,inte ens lugia på lv 60 kunde inte nocka ut han med sin hydropump han bara missadeHar du försökt söva ner honom?
Vadå sånt e fegt!? Det gör jag om man ska fånga legendariska Pokémon!! Eller Pokémon man inte vill skada för mycket... Dessutom tycker jag att det är smartare att söva ner honom om du ska fånga honom!!! :evil:
Vadå sånt e fegt!? Det gör jag om man ska fånga legendariska Pokémon!! Eller Pokémon man inte vill skada för mycket... Dessutom tycker jag att det är smartare att söva ner honom om du ska fånga honom!!! :evil:
Chansaen att fånga en Pokemon kan öka tredubbelt om man söver den.
nej det är faktis bättre jag klara av 6 tränare på lv 50...........
:1_15firing: :1_15firing: :1_15firing: :1_15firing:
om du missar ofta med hydro pump så kan du ju lära honom surf istället
om du missar ofta med hydro pump så kan du ju lära honom surf istället
Man ska alltid använda Surf och inte Hydro Pump, förutom hos vatten-pokemon med låg specialattack, och bara om Hydro Pump inte är huvudattacken. Annars ska man använda Surf eller strunta att använda vattenattacker.
jag klarar till femte matchen oftast på lvl 10.
Jag har alla mina pokemon på lvl 10.
Dom e superbra.
Alla kan hyperbeam m.m.
Min bästa är en kangaskan med sky attak och fly och hyperbeam och fireblast.
jag klarar till femte matchen oftast på lvl 10.Jag har alla mina pokemon på lvl 10.
Dom e superbra.
Alla kan hyperbeam m.m.
Min bästa är en kangaskan med sky attak och fly och hyperbeam och fireblast.
Femte! Vet du att man kan gå till ett Pokemoncenter mellan varje tränare?
om du missar ofta med hydro pump så kan du ju lära honom surf iställetMan ska alltid använda Surf och inte Hydro Pump, förutom hos vatten-pokemon med låg specialattack, och bara om Hydro Pump inte är huvudattacken. Annars ska man använda Surf eller strunta att använda vattenattacker.
Så har man både Surf och Hydropump, skall man skita i Hydropump då?
Jag har fått för mig att den e eftecktivare!