Hoppa till innehåll

Min Flickvän Har Mustasch


Mumutio
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan. jo jag har nu flickvän sedan 4 månader. Hon är helt underbar och jag älskar henne... Sen finns det ett litet problem. Hon har mustasch! Jag vet inte hur jag ska göra. Varje gång vi är ute i lite skarpare ljus dras mina ögon från hennes för att uppmärksamma de mörka stråna som avtecknar sig på överläppen. Hon har även en del hår PÅ näsan som kan kittlas om man är väldigt nära.

 

Ska jag råda henne att vaxa sin överläpp? Hon skulle bli extremt förolämpad. Ska jag be en kompis antyda det? Eller ska jag helt enkelt strunta i detta och vänja mig vid att hon har lite mörka fjun på överläppen? De kommer ju förmodligen blekas till sommaren i alla fall...

 

Egentligen ett skitproblem men det är kul att något sånt kan vara så komplicerat. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Sånt kan nog vara lite jobbigt när tjejör har sånt. Men be henne ärligt att göra något åt det. Annars så kan du ju alltid "råka" ta fram en flamethrower.

 

Var ärlig och berätta det för henne:) Tänk bara på när och hur du berättar det, ifall hon är känslig för sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg till henne, ingen big deal :D

Joo för henne kanske? tänk om din tjej kom fram till dig och sa vaxa din överläpp den är hårig hur skulle det låta?

 

Så extremt behöver man inte säga det-_-, dessutom så är det normalt för killar att ha mustasch...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...