Mumutio Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Hejsan. jo jag har nu flickvän sedan 4 månader. Hon är helt underbar och jag älskar henne... Sen finns det ett litet problem. Hon har mustasch! Jag vet inte hur jag ska göra. Varje gång vi är ute i lite skarpare ljus dras mina ögon från hennes för att uppmärksamma de mörka stråna som avtecknar sig på överläppen. Hon har även en del hår PÅ näsan som kan kittlas om man är väldigt nära. Ska jag råda henne att vaxa sin överläpp? Hon skulle bli extremt förolämpad. Ska jag be en kompis antyda det? Eller ska jag helt enkelt strunta i detta och vänja mig vid att hon har lite mörka fjun på överläppen? De kommer ju förmodligen blekas till sommaren i alla fall... Egentligen ett skitproblem men det är kul att något sånt kan vara så komplicerat. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Shave her while she sleeps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Sånt kan nog vara lite jobbigt när tjejör har sånt. Men be henne ärligt att göra något åt det. Annars så kan du ju alltid "råka" ta fram en flamethrower. Var ärlig och berätta det för henne:) Tänk bara på när och hur du berättar det, ifall hon är känslig för sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 HAHAHA FRIDAYPANDA VISADE PRECIS DETTA TILL MIG OCH JAG GRÄT AV SKRATT! UNDERBART! Fyfan, får torka av tårarna och hjälpa till lite.. Alltså, det är bara att be henne vaxa sig, finns inte mycket att göra än att be henne vaxa det eller ignorera det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 http://images.istheshit.net/words/2008-09/full/tgeyraud.jpgI'd do her. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Håll er till ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Be en kompis göra det då får iaf du inge skit för det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Säg till henne, ingen big deal :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Säg till henne, ingen big deal :D Joo för henne kanske? tänk om din tjej kom fram till dig och sa vaxa din överläpp den är hårig hur skulle det låta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Mustache or me, your choice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Du borde be någon av hennes tjejkompisar säga det till henne. Det skulle nog vara bäst. Fast välj någon du kan lita på så att denne inte sedan går och berättar att du hade bett henne säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Säg till henne, ingen big deal :D Joo för henne kanske? tänk om din tjej kom fram till dig och sa vaxa din överläpp den är hårig hur skulle det låta? Så extremt behöver man inte säga det-_-, dessutom så är det normalt för killar att ha mustasch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.