↗ till inläggetDet gör man↗ till inläggetMjo, men det kan ju vara bra att se vilken fil som kommer att tas bort.Använder Avast antivirus nu!
Fungerar felfritt. Bästa antiviruset jag har använt. Det bästa av allt är att den själv tar bort virus/trojans, man behöver inte göra någonting själv. :3
Bästa Antivirusprogrammet?
Fråga från DarkLight: Är inte det antivirusprogrammet segt och segar ner hela datorn?
vet jag inget om. det tar några extra sec å starta datan men sen flyter det på :)
↗ till inläggetDet gör man↗ till inläggetAnvänder Avast antivirus nu!
Fungerar felfritt. Bästa antiviruset jag har använt. Det bästa av allt är att den själv tar bort virus/trojans, man behöver inte göra någonting själv. :3
Mjo, men det kan ju vara bra att se vilken fil som kommer att tas bort.
Nu missuppfattade jag nog Darklight lite.. Vad menar du med att det tar bort virus helt själv? Det gör väl i stort sett alla antivirusprogram.
↗ till inlägget↗ till inläggetAnvänder Avast antivirus nu!
Mjo, men det kan ju vara bra att se vilken fil som kommer att tas bort.
Det gör man
Nu missuppfattade jag nog Darklight lite.. Vad menar du med att det tar bort virus helt själv? Det gör väl i stort sett alla antivirusprogram.
Det jag menade var att virusen automatiskt tas bort. Jag behöver inte gå till Avast! för att ta bort virusen själv. Sker automatiskt.
Hoppas det gjorde dig förståelig. ;)