Hoppa till innehåll

Mustasch! Hur Blir Man Av Med Det?


WesleyFG
 Dela

Rekommendera inlägg

Som på din avatar? :)

Lol garvade där.

Men vad gör man då?

Jag kan inte gå till skolan såhär på måndag och låta den irriterande snorungen förlöjliga mig inför alla.

Om man kunde skulle jag trycka upp en pinne hoss honom där solen inte skiner. Then he can burn in hell.

 

Vafan... Sluta lipa och gör ngt åt saken.. -__- *lås tråden eller ngt*
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Fråga: Hur blir man av med en mustasch?

Svar: Man rakar av den.

Simple as hell.

Antingen är dina föräldrar dumma i huvudet eller så är det du som tror att du är äldre än du är, vds dina föräldrar har rätt och du har knappt nån mustasch.

Hur kan du veta att jag inte har? Det syns från flera meters avståndt man ser den klart och tydligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga: Hur blir man av med en mustasch?

Svar: Man rakar av den.

Simple as hell.

Antingen är dina föräldrar dumma i huvudet eller så är det du som tror att du är äldre än du är, dvs dina föräldrar har rätt och du har knappt nån mustasch.

Hur kan du veta att jag inte har? Det syns från flera meters avstånd man ser den klart och tydligt.

 

Läs noggrant nästa gång. Om du nu talar sanning så verkar problemet vara det understrukna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fråga: Hur blir man av med en mustasch?

Svar: Man rakar av den.

Simple as hell.

Antingen är dina föräldrar dumma i huvudet eller så är det du som tror att du är äldre än du är, dvs dina föräldrar har rätt och du har knappt nån mustasch.

 

Hur kan du veta att jag inte har? Det syns från flera meters avstånd man ser den klart och tydligt.

 

Läs noggrant nästa gång. Om du nu talar sanning så verkar problemet vara det understrukna.

 

 

YApp det är ett problem att dom inte låter mig, och sne att jag har denna mustasch Pga det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Gå till en matbutik.

2. Köp ett paket rakhyvlar.

3. Göm rakhyvlarna på ditt rum.

4. När du ska duscha, lås dörren och sätt på duschen (kallt vatten om du inte vill slösa mycket), sno lite raklödder av din farsa eller använd MASSOR av tvål.

5. Raka bort mustaschen.

 

Varning!!! Vad du än gör, dra ENDAST NERÅT! ALDRIG I SIDLED! Då skär du dig.

 

Ha skoj!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...