Hoppa till innehåll

Fuska.se Söker Skribenter


Xade
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 79
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om det är gosigt rövsmisk, en smak av FuskaVIP och en dos av en awesome titel så ger jag det ett försök =D

 

 

Varför?

Är väldigt bra på språk, har MVG i både Svenska och Engelska.

Är väldigt aktiv.

På vardagar har jag många timmar att döda.

Känner till forumets medlemmar.

 

Varför inte?

Chansen finns att jag lessnar (hey, atleast im not shittin you!)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När är sista ansökningsdatum/När får vi reda på vilka som blir skribenter?

Än så länge, så är hela projektet fortfarande på idéstadiet så vi vet inte när det ska börja. Just nu ser vi bara hur stort intresset är och finns det tillräckligt så kanske vi kan gå vidare.

 

 

Sidenote, jag gillar att alla skriver att de är bra på svenska, men flera skriver ordet svenska med stort s. Det gör man aldrig i svenskan, lol.

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

När är sista ansökningsdatum/När får vi reda på vilka som blir skribenter?

Än så länge, så är hela projektet fortfarande på idéstadiet så vi vet inte när det ska börja. Just nu ser vi bara hur stort intresset är och finns det tillräckligt så kanske vi kan gå vidare.

 

 

Sidenote, jag gillar att alla skriver att de är bra på svenska, men flera skriver ordet svenska med stort s. Det gör man aldrig i svenskan, lol.

 

Sant, men jag tror nog de skriver "Svenska" för att det är ett stort ord. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

- Jag har inga fel på min grammatik.

Ta inte i för mycket nu, t ex så heter det "...i min grammatik".

 

Sidenote, jag gillar att alla skriver att de är bra på svenska, men flera skriver ordet svenska med stort s. Det gör man aldrig i svenskan, lol.
Axzl skrev ju att han hade MVG i ämnet Svenska, vilket skall skrivas med versal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När är sista ansökningsdatum/När får vi reda på vilka som blir skribenter?

Än så länge, så är hela projektet fortfarande på idéstadiet så vi vet inte när det ska börja. Just nu ser vi bara hur stort intresset är och finns det tillräckligt så kanske vi kan gå vidare.

 

 

Sidenote, jag gillar att alla skriver att de är bra på svenska, men flera skriver ordet svenska med stort s. Det gör man aldrig i svenskan, lol.

 

Jag skrev svenska med versal eftersom jag skrev det ihop med Engelska, vilket kanske bara är en smaksak, men jag tycker det ser bättre ut så.

 

[edit] Man kanske inte ens skriver E/engelska med en versal, men det är fortfarande inget som jag är överseriös med. Jag skrev ju trots allt att min svenska är i stort sett felfri.

Redigerat av Critical
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett fusk som gör att du får oändligt med ammo!

 

Se till att du har med dig soldater välj en ställ dig framför honom då kommer det upp en ruta till vänster:hold "x" (den blåa knappen) to take ally`s...

se till att han inte har samma vapen som dig skjut slut på ditt skott då börjar din gubbe att ladda om byt då vapen med soldaten då laddar han om ditt vapen.

När han är färdig tar du tillbaka vapnet då är det fullt med ammo igen!

Ett Halo 2 fusk till Xbox.

 

I till exempel en sådan text behövs ändring. Formulering, kommatecken, PUNKTER.

Redigerat av Satisfaction
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...