💬
Logga in
Fuska.se

Mitt Ram Minne Står Jämt På Ca 50 %

9 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

hej!

jag har ett "problem" mitt ramminne står vid ca 50 % hela tiden!

jag använder mig av windows 7 kan det bro på det?

jag har 2 Ram minnen på 1gigs

skriv om ni behöver mer info....

Tacksamm för hjälp! :)

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Vänta, hur är det ett problem?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

ne kanske inte är ett problem men jag tycker det är lite konstist och onödigt att jag använder 50% utan att ens ha ngt program igång!!

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ne kanske inte är ett problem men jag tycker det är lite konstist och onödigt att jag använder 50% utan att ens ha ngt program igång!!

För att operativsystemet behöver runt 1Gb RAM, mitt står just nu på 1400Mb RAM vilket är runt 35 % av mina 4 Gb.

Inget onormalt alltså.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5
↗ till inlägget
↗ till inlägget

För att operativsystemet behöver runt 1Gb RAM, mitt står just nu på 1400Mb RAM vilket är runt 35 % av mina 4 Gb.

Inget onormalt alltså.

okej :)
Nivå 16 · Legendfuskare

Du har alltså 2gb ram och 1gb används hela tiden? Har inte koll på hur mycket W7 drar men på vista var det i vilket fall helt normalt. 4gb bör man ha om man har W7 på en speldator.

XP är förresten bäst ^_^

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Du har alltså 2gb ram och 1gb används hela tiden? Har inte koll på hur mycket W7 drar men på vista var det i vilket fall helt normalt. 4gb bör man ha om man har W7 på en speldator.

XP är förresten bäst ^_^

det är ingen speldator :P men BTW det är säkert W7 som tar det..

Nivå 2 · Novis

Andvänder också 35% av mina 4GB så stämmer nog bra att Windows 7 andvänder upp cirka 1GB (har uTorrent, Steam, Xfire, Spotify och Chrome igång)

18 Mar 2010
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Andvänder också 35% av mina 4GB så stämmer nog bra att Windows 7 andvänder upp cirka 1GB (har uTorrent, Steam, Xfire, Spotify och Chrome igång)

jag har löst det :D det för att jag har Windows 7 med 2 skärmar :P

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

jag har löst det :D det för att jag har Windows 7 med 2 skärmar :P

Förstår inte ens vad du löste?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in