hej!
jag har ett "problem" mitt ramminne står vid ca 50 % hela tiden!
jag använder mig av windows 7 kan det bro på det?
jag har 2 Ram minnen på 1gigs
skriv om ni behöver mer info....
Tacksamm för hjälp! :)
hej!
jag har ett "problem" mitt ramminne står vid ca 50 % hela tiden!
jag använder mig av windows 7 kan det bro på det?
jag har 2 Ram minnen på 1gigs
skriv om ni behöver mer info....
Tacksamm för hjälp! :)
Vänta, hur är det ett problem?
↗ till inläggetne kanske inte är ett problem men jag tycker det är lite konstist och onödigt att jag använder 50% utan att ens ha ngt program igång!!Vänta, hur är det ett problem?
↗ till inlägget↗ till inläggetne kanske inte är ett problem men jag tycker det är lite konstist och onödigt att jag använder 50% utan att ens ha ngt program igång!!Vänta, hur är det ett problem?
För att operativsystemet behöver runt 1Gb RAM, mitt står just nu på 1400Mb RAM vilket är runt 35 % av mina 4 Gb.
Inget onormalt alltså.
↗ till inlägget↗ till inläggetVänta, hur är det ett problem?
ne kanske inte är ett problem men jag tycker det är lite konstist och onödigt att jag använder 50% utan att ens ha ngt program igång!!
För att operativsystemet behöver runt 1Gb RAM, mitt står just nu på 1400Mb RAM vilket är runt 35 % av mina 4 Gb.
Inget onormalt alltså.
okej :)
Du har alltså 2gb ram och 1gb används hela tiden? Har inte koll på hur mycket W7 drar men på vista var det i vilket fall helt normalt. 4gb bör man ha om man har W7 på en speldator.
XP är förresten bäst ^_^
↗ till inläggetDu har alltså 2gb ram och 1gb används hela tiden? Har inte koll på hur mycket W7 drar men på vista var det i vilket fall helt normalt. 4gb bör man ha om man har W7 på en speldator.
XP är förresten bäst ^_^
det är ingen speldator :P men BTW det är säkert W7 som tar det..
Andvänder också 35% av mina 4GB så stämmer nog bra att Windows 7 andvänder upp cirka 1GB (har uTorrent, Steam, Xfire, Spotify och Chrome igång)
↗ till inläggetAndvänder också 35% av mina 4GB så stämmer nog bra att Windows 7 andvänder upp cirka 1GB (har uTorrent, Steam, Xfire, Spotify och Chrome igång)
jag har löst det :D det för att jag har Windows 7 med 2 skärmar :P
↗ till inlägget↗ till inläggetAndvänder också 35% av mina 4GB så stämmer nog bra att Windows 7 andvänder upp cirka 1GB (har uTorrent, Steam, Xfire, Spotify och Chrome igång)
jag har löst det :D det för att jag har Windows 7 med 2 skärmar :P
Förstår inte ens vad du löste?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in