Vart får man Dragon scale.
Pokemon Crystal
Den får du när du slagit eller fångat den röda gyaradosen i lake of rage!!!
ja, exakt och man sätter in den i en dragon pkmn så blitr den starkare ;)Den får du när du slagit eller fångat den röda gyaradosen i lake of rage!!!
Jag har gjort det men inte fått den. :(Den får du när du slagit eller fångat den röda gyaradosen i lake of rage!!!
det borde du ha fått om du inte raderade den eller inte hade plats :)(Ganon @ 19/04-2004 18:08:12)Den får du när du slagit eller fångat den röda gyaradosen i lake of rage!!!
Jag har gjort det men inte fått den. :(
Dragonscale fick man väl i MT.Mortar eller? man får den iallafall där i silver... det ni snackar om från den röda gyaradosen är Redscale.... B)Vart får man Dragon scale.
just det det var så den hette. tack Tony_the_Master :P(Tony_the_master @ 23/04-2004 13:06:08)Vart får man Dragon scale.
Dragonscale fick man väl i MT.Mortar eller? man får den iallafall där i silver... det ni snackar om från den röda gyaradosen är Redscale.... B)
Förlåt mig!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dragon scale fick du nog i grottan BAKOM drokgymet
ja, PRECIS SÅ VAR DET B)Förlåt mig!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dragon scale fick du nog i grottan BAKOM drokgymet
hehe, ingen orsak... jag är här för att hjälpa till :) fråga gärna om ni vill ha mer hjälp B)(89chrnil @ 23/04-2004 22:07:47)(Tony_the_master @ 23/04-2004 13:06:08)Vart får man Dragon scale.
Dragonscale fick man väl i MT.Mortar eller? man får den iallafall där i silver... det ni snackar om från den röda gyaradosen är Redscale.... B)
just det det var så den hette. tack Tony_the_Master :P