pontus Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 jag har 1 av varje sten (utom leaf stone som jag har 2 av) men finns det fler pokemon som utväklas med stenar än vad det finns stenar? jag har te.x en Sun stone men finns det non mer än gloom<-->bellasom som utväklas med sun stone? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 nej.. jag tror inte det... men du kan ju alltid fråga en kompis med link.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Jag hittad een Everstone..Vem kan man ha den på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 20 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 nej.. jag tror inte det... men du kan ju alltid fråga en kompis med link.. :D kompis med link? vad har Link med saken att gjöra? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Du fattar med att man ska Linka pokémon mede Linkkabel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 lol.. everstone gör så inte dom utvecklas när en pokemon håller den .. tro de va så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 jag har 1 av varje sten (utom leaf stone som jag har 2 av) men finns det fler pokemon som utväklas med stenar än vad det finns stenar? jag har te.x en Sun stone men finns det non mer än gloom<-->bellasom som utväklas med sun stone? det finns en.sunkern tror jag han heter.han blir sunflora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 lol.. everstone gör så inte dom utvecklas när en pokemon håller den .. tro de va så Tack Philip.. X_mister_x Sunkern e en tjej.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-[AtoM]- Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 jaså kan den bara vara tjej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 (Silver Star @ 20/04-2004 19:22:27) lol.. everstone gör så inte dom utvecklas när en pokemon håller den .. tro de va så Tack Philip.. X_mister_x Sunkern e en tjej.. jaha.märk ord :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-[AtoM]- Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 hahah Lol :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 vet ni nån mer av pokèmonen på saffhire/ruby som utvecklas med stenr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg